83

Мақолада асосий эътибор бўлажак технология фани ўқитувчиларини 
касбий-график компетентлигини  ривожлантиришда шахсга йўналтирилган таълимнинг 
ролини,  педагогик  ва  график  фаолиятга  мотивацион-қадриятли  муносабати  шахснинг 
мураккаб  интегратив  сифатлари  кўриб  чиқилган,  когнитив,  ҳиссий  ва  ҳиссий-
интеллектуал билимлардан иборат таркибий қисмларини очиб беришга қаратилган.

  • Internet havola
  • DOI
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 06-01-2021
  • O'qishlar soni 76
  • Nashr sanasi 16-12-2020
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar441-445
Ўзбек

Мақолада асосий эътибор бўлажак технология фани ўқитувчиларини 
касбий-график компетентлигини  ривожлантиришда шахсга йўналтирилган таълимнинг 
ролини,  педагогик  ва  график  фаолиятга  мотивацион-қадриятли  муносабати  шахснинг 
мураккаб  интегратив  сифатлари  кўриб  чиқилган,  когнитив,  ҳиссий  ва  ҳиссий-
интеллектуал билимлардан иборат таркибий қисмларини очиб беришга қаратилган.

Русский

В  статье  основное  внимание  уделяется  раскрытию  роли  личностно-
ориентированного образования в развитии профессионально-графической компетентности 
будущих  учителей  технологических  наук,  мотивационно-ценностного  отношения  к 
педагогической и  графической  деятельности,  составляющих когнитивных,  эмоционально-
интеллектуальных  знаний,  в  которых  рассматриваются  сложные  интегративные 
качества личности 

English

The  article  focuses  on  the  role  of  personality-oriented  education  in  the 
development  of  professional  and  graphic  competence  of  future  teachers  of  technological  Sciences, 
motivational  and  value  attitude  to  teaching  and  graphic  activities,  components  of  cognitive, 
emotional  and  intellectual  knowledge,  which  deals  with  complex  integrative  qualities  of  the 
individual

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Muslimov S.N.
Havola nomi
1 Belikov V. A. Lichnostnaya orientatsiya uchebno-poznavatelnoy deyatelnosti (didakticheskaya konsepsiya): Monografiya. - CHelyabinsk: CHGPU "Fakel", 1995.-141 b.
2 Zeer, E.F. Modernizatsiya professionalnogo obrazovaniya: kompetentnostniy podxod/E.F. Zeer, A.M. Pavlova, E.E. Simanyuk. – M.: MPSI, 2005. – 216 s.
3 Nabatova, L.V. Tvorchesko-konstruktorskaya deyatelnost studentov kak sredstvo formirovaniya kriticheskogo mishleniya / L.V. Nabatova, E.R. Gayneev // Srednee professionalnoe obrazovanie. – 2009. – № 8. – S. 22–24.
Kutilmoqda