146

Ушбу мақолада таълим жараёнида когнитив услуб шаклланишининг 
ўзига хос хусусиятлари ҳақида фикр юритилган. Мақола талабалар, педагоглар, когнитив 
услуб муаммоси билан шуғулланувчи мутахассислар учун мўлжалланган. 

  • Internet havola
  • DOI
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 06-01-2021
  • O'qishlar soni 143
  • Nashr sanasi 16-12-2020
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar483-489
Ўзбек

Ушбу мақолада таълим жараёнида когнитив услуб шаклланишининг 
ўзига хос хусусиятлари ҳақида фикр юритилган. Мақола талабалар, педагоглар, когнитив 
услуб муаммоси билан шуғулланувчи мутахассислар учун мўлжалланган. 

Русский

В  статье  рассматривается  о  своеобразии  формирования   
когнитивного метода в процессе учебной деятельности учащихся, его общего интеллекта.  
Статья предназначена для студентов, педагогов, специалистов занимающихся проблемами 
когнитивного метода. 

English

The  article  deals with  the  formation  of  the  cognitive method  in  the  process  of 
educational  activity  of  students,  its  General  intelligence.    The  article  is  intended  for  students, 
teachers, specialists dealing with the problems of cognitive method

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Badritdinova .B.
Havola nomi
1 Xolodnaya M.A. Kognitivnie stili. O prirode individualnogo uma. - M.: SPb: “Piter”, 2004. 384 s
2 Xolodnaya M.A. Psixologiya intellekta. Paradoksi issledovaniya. 2-e izd., pererab. i dop. - SPb.: “Piter”, 2002. - 264 s.
3 Piaje J. Psixologiya intellekta. - M.: SPb: “Piter”, 2003.
4 Zinchenko T.R, Kognitivnaya i prikladnaya psixologiya. - M.: “MODEK», 2000
5 Fomin A.E. Metakognitivniy monitoring obnarujeniya uchebnix problem // Izvestiya Smolenskogo gosudarstvennogo universiteta. 2012. № 3 (19). S. 535–542
6 Savin E.YU., Fomin A.E. Kognitivnie i lichnostnie faktori uverennosti v znanii konkretnoy predmetnoy oblasti // Izvestiya Tulskogo gosudarstvennogo universiteta. Gumanitarnie nauki. 2011. № 3. S. 396–403.
Kutilmoqda