Ушбу мақолада ривожланган давлатларда ўқувчиларда бизнес
кўникмаларини ривожлантириш, “карьера учун таълим” концепцияси дастурлари
асосида замонавий корхона ва муассасалар ходимлари учун зарур касбий билим, кўникма ва
малакаларни босқичма-босқич шакллантириб бориш, шунингдек АҚШ, Япония, Буюк
Британия, Франция каби давлатларда ўқувчиларни бизнес оламига олиб кириш орқали
уларда амалий кўникма ва ташаббускорлик сифатларини шакллантириш, ижодкорлик
қобилиятларини ривожлантириш ҳамда мустақил ўз бизнес фаолиятини йўлга қўйиш
борасидаги тажрибалари хусусида фикр юритилади.
Ушбу мақолада ривожланган давлатларда ўқувчиларда бизнес
кўникмаларини ривожлантириш, “карьера учун таълим” концепцияси дастурлари
асосида замонавий корхона ва муассасалар ходимлари учун зарур касбий билим, кўникма ва
малакаларни босқичма-босқич шакллантириб бориш, шунингдек АҚШ, Япония, Буюк
Британия, Франция каби давлатларда ўқувчиларни бизнес оламига олиб кириш орқали
уларда амалий кўникма ва ташаббускорлик сифатларини шакллантириш, ижодкорлик
қобилиятларини ривожлантириш ҳамда мустақил ўз бизнес фаолиятини йўлга қўйиш
борасидаги тажрибалари хусусида фикр юритилади.
В данной статье рассматривается опыт развития бизнесных навыков
учащихся в развитых странах, поэтапного формирования необходимых профессиональных
знаний, умений и навыков для работников современных предприятий и учреждений на
основе программ концепции “образование для карьеры”, а также формирования в таких
странах, как США, Япония, Великобритания, Франция, формирование в них
практических навыков и инициативных качеств, развитие творческих способностей и
налаживание самостоятельной предпринимательской деятельности.
This article discusses the development of business skills in schoolchildren in
developed countries, and the gradual formation of the professional knowledge, skills and abilities
required for employees of modern businesses and institutions based on the concept of 'career
education'. It also reflects on students' practical skills and leadership skills, developing their
creative skills and developing their own businesses by bringing students into the business world in
the United States, Japan, the United Kingdom and France.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Artikova M.B. |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | Grass T.P.Ekonomicheskaya sotsializatsiya podrastayushix pokoleniy v razvitix stranax / Lambert Academic Publishing. Germaniya, 2011.–S.116. |
2 | Gibb A. A note on the meaning of entrepreneurial core qualities and qualities and management.–L.,1998.–P.17. |
3 | Davies N. A review of enterprise and the economy in education. HM Treasure, 2002. URL: www.dfes.gov.uk. |
4 | Youth Entrepreneurship: Theory, Practice and Field Development. 2006.Sep.P.18. |
5 | Klimova E. Professionalnaya deyatelnost predprinimatelya. SPb.:Skifiya, 2014.–S.33. |
6 | Kremneva T.L. Podgotovka sotsialnix rabotnikov v Velikobritanii: avtoref. dis....d-ra ped. nauk.–M., 1999.–S.31. |
7 | Petrishev V.I., Grass T.P. Predprinimatelstvo kak faktor ekonomicheskoy sotsializatsii shkolnoy molodeji (na primere Rossii i zarubejnыx stran). Krasnoyarsk, 2011. |
8 | Urvanseva S.E.,Aleksandrova I.S. Obuchenie osnovi predprinimatelstva v zarubejnix shkolax // Ekonomika v shkole.–M., 2017, №3.S.51-60. |
9 | Elektronniy jurnal «Junior Achievement Incorporated».–htpp:// www.jaintl.org./ |