Бугунги кунда замонавий корхоналарнинг стратегик мақсади
шунчаки даромад олиш эмас, балки кўпроқ истеъмолчилар ишончини қозониш ва
уларнинг талабларини мумкин қадар тўлиқ қондиришга эришиш ҳисобланади. Бунинг
учун маҳсулотнинг ҳаётий цикли қонуниятлари асосида унинг ассортиментини
тезкор диверсификациялаш имкониятига эга бўлмоқ лозим. Бунда ишлаб
чиқарилаётган маҳсулотлар хилма-хиллиги корхонанинг моддий-техник даражаси
билан белгиланиб, доимий равишда қулай бозорларни излашга қаратилган ўзини-ўзи
ташкил этиш корхона фаолиятининг асосий мезони – бозорда жон сақлаб қолиши ва
ривожланишини таъминлайди.
Бугунги кунда замонавий корхоналарнинг стратегик мақсади
шунчаки даромад олиш эмас, балки кўпроқ истеъмолчилар ишончини қозониш ва
уларнинг талабларини мумкин қадар тўлиқ қондиришга эришиш ҳисобланади. Бунинг
учун маҳсулотнинг ҳаётий цикли қонуниятлари асосида унинг ассортиментини
тезкор диверсификациялаш имкониятига эга бўлмоқ лозим. Бунда ишлаб
чиқарилаётган маҳсулотлар хилма-хиллиги корхонанинг моддий-техник даражаси
билан белгиланиб, доимий равишда қулай бозорларни излашга қаратилган ўзини-ўзи
ташкил этиш корхона фаолиятининг асосий мезони – бозорда жон сақлаб қолиши ва
ривожланишини таъминлайди.
Стратегическая цель современного бизнеса сегодня состоит не только
в получении прибыли, но и в том, чтобы завоевать доверие потребителей и максимально
удовлетворить их потребности. Для этого необходимо иметь возможность быстро
диверсифицировать ассортимент продукции на основе закономерностей его жизненного
цикла. В то же время ассортимент продукции определяется материально-техническим
уровнем предприятия, а самоорганизация, которая постоянно ищет благоприятные
рынки, обеспечит выживание и развитие основного критерия предприятия - рынка.
The strategic goal of modern business today is not only to make a profit, but also
to win the trust of consumers and satisfy their needs as much as possible. To do this, you must be
able to quickly diversify the range of products based on the laws of its life cycle. At the same time,
the product range is determined by the material and technical level of the enterprise, and self-
organization, which is constantly looking for favorable markets, will ensure the survival and
development of the main criterion of the enterprise - the market.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Sirojiddinov K.I. |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | Qudratov G‘.X., Akramov E. Reformirovanie selskogo xozyaystva Respubliki Uzbekistan: Zadachi prinsipi i osnovi napravleniya reform. // Selskoe xozyaystvo Uzbekistana. –T.: 2000.- № 6. – S. 2-4; |
2 | Jo‘raev A.M., Xusanov R.X. Agrarnaya reforma: teoriya, praktika, problemi –T.: Uzbekistan, 2002. – 766 s.; |
3 | Xusanov R.X., Do‘stmurodov R. Qishloq xo‘jaligini rivojlantirishda Andijon tajribasi // – T.: Yangi asr avlodi. 2008. – 49 b.; |
4 | CHoriev Q.A., Xushmatov N.S. Dehqon va fermer xo‘jaligilari faoliyatini rejalashtirish. – T.: SHarq, 2002. – 132 b. |
5 | Umurzoqov O‘.P., Toshboev A.J., Rashidov J., Toshboev A.A. Qishloq xo‘jaligi iqtisodiyoti va menejment.O‘quv qo‘llanma. –T.: “Iqtisod-moliya”, 2008y. -264 b. |
6 | Husanov R.X. Dehqon xo‘jaligini yuritishning ilmiy va amaliy asoslari. -Toshkent: CHo‘lpon, 2000. -103 b.; |