Мақолада ўқувчиларда мустақил ишлар орқали уларда
мустақилликни ривожлантиришнинг педагогик-психологик жиҳатлари хусусида сўз
боради. Соҳа олимлари фикрларига таяниб, мустақил ишларни ташкил этиш
самарадорлиги ва унинг психологик имкониятлари ёритилади.
Мақолада ўқувчиларда мустақил ишлар орқали уларда
мустақилликни ривожлантиришнинг педагогик-психологик жиҳатлари хусусида сўз
боради. Соҳа олимлари фикрларига таяниб, мустақил ишларни ташкил этиш
самарадорлиги ва унинг психологик имкониятлари ёритилади.
В статье идет речь о педагого-психологических аспектах развития
самостоятельности у школьников посредством выполнения самостоятельных работ.
Основываясь на взглядов ученых освящаются психологические возможности и
эффективности организации самостоятельных работ.
The article deals with the pedagogical-psychological aspects of the development of
independence in schoolchildren through independent work. Based on the views of scientists,
psychological possibilities and efficiency of organization of independent works are consecrated.
| № | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
|---|---|---|---|
| 1 | Isakhanova .E. |
| № | Havola nomi |
|---|---|
| 1 | Buryak V.K. Samostoyatelnaya rabota uchashixsya. – M.,1984. – M.: «Prosveshenie», 1984.–127 s. |
| 2 | Vulfov B.Z., Ivanov Z.D. Osnovi pedagogiki v leksiyax, v situatsiyax. – M.: Izd-vo URAO, 1997.–288 s. |
| 3 | Vulfov B.Z., Ivanov Z.D. Osnovi pedagogiki.–M., 2000.–384 s. |
| 4 | Ushinskiy K.D. Sobranie sochineniy. T.VI.–M.,1949. |