Мақолада таълим тизими элемантлари, таълим жараёнлари ва ижтимоий ҳаёт ўртасидаги қонуниятлар ҳамда таълим жараёнини инновацион ривожлантиришнинг ижтимоий-фалсафий таҳлили ҳақида сўз юритилади.
В статье рассматривается система образования, закономерности между образовательным процессом и общественной жизнью, а также даётся социально-философский анализ инновационного развития образовательного процесса.
This article is about the elements of education processes and laws between social life and the social-philosophical analysis of developing innovative educational process.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Alibekov D.. | Professor | Jizzakh State Pedagogical Institute |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Лебедев С. Проблема истины в естествознании и социально-гуманитарных науках.//Философия социальных и гуманитарных наук: Учебное пособие для вузов. -М.: Академический проект, 2006. - С.11. |
2 | 2. Виндельбанд В. Избранное: Дух и история. Пер. с нем. - М.: Юрист, 1995. –С.687. |
3 | 3. Султонова Г. Постноклассик илмий тафаккур тарзида ғоявий ворислик ва инновация муаммолари. Фалсафа фанлари бўйича фалсафа доктори (phd) диссертацияси автореферати. Самарқанд, 2018. –Б.7. |
4 | 4. Қ.Назаров. Билиш фалсафаси. –Тошкент, Университет, 2005. –Б. 219. |
5 | 5. Гессен С. И. Основы педагогики. Введение в прикладную философию / Отв. ред. и сост. П. В. Алексеев. - М.: "Школа - Пресс", 1995. - с. 448 . |
6 | 6. Саитқосимов А. Фуқаролик жамиятини барпо этишда ижтимоий соҳани инновацион ривожлантириш қонуниятлари. –Тошкент, Тафаккур, 2019 -Б. 135. |
7 | 7. Бозаров Д. Синергетика парадигмасининг фалсафий-методологик таҳлили //Фалсафа фанлари номзоди илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация. Тошкент, 2010 – Б 14. |