329

Мақолада олий таълим муассасалари математика таълим йўналиши талабаларининг математик иқтидорини ривожлантиришнинг психологик-педагогик асослари тўғрисида сўз юритилади. Шунингдек, математик иқтидорни ривожлантиришнинг илмий аҳамияти очиб берилган.

  • Internet havola
  • DOI
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 29-07-2021
  • O'qishlar soni 329
  • Nashr sanasi 20-06-2020
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar131-133
Ўзбек

Мақолада олий таълим муассасалари математика таълим йўналиши талабаларининг математик иқтидорини ривожлантиришнинг психологик-педагогик асослари тўғрисида сўз юритилади. Шунингдек, математик иқтидорни ривожлантиришнинг илмий аҳамияти очиб берилган.

Русский

Статья посвящена психолого-педагогическим основам развития математических способностей студентов в области математического образования в высших учебных заведениях. А также раскрыто научная значимость развития математического таланта.

English

This article is devoted to the psychological and pedagogical foundations of the development of mathematical abilities of students in the field of mathematical education in higher educational institutions. It also reveals the scientific relevance of developing mathematical talent.

Havola nomi
1 1. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги «Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисида»ги ПФ-4947-сонли Фармони.
2 2. Джой Гилфорд, Три стороны интеллекта задач в Сб.: Психология мышления. -М.: Прогресс, 1965. - С. 434-437. Источник: https://vikent.ru/enc/1803/
3 3. Колмогоров А.Н. О профессии математика . –М.: Изд. МГУ.1960,-34 с.
4 4. Матюшкин А.М. Загадки одаренности: проблемы практической диагностики. –М.: Директ-Медиа, 2014. – 127 с.
5 5. Теплов Б. М. Избранные труды. - М.: Педагогика, 1985. (тт. 1-2)/
Kutilmoqda