Мақола ўқитувчилар тайёрлаш жараёнларини ташкил этиш ва бошқаришга тизимли ёндашувни татбиқ этишнинг заруратига бағишланган бўлиб, унда мураккаб педагогик тизим сифатида ўқитувчилар тайёрлаш жараёнлари компонентларинингтизимга хос хусусиятлари ҳамда уларнинг амалий аҳамияти илмий асосланган.
Мақала оқытыўшылар таярлаў процесслерин шөлкемлестириў ҳәм басқарыўға системалы қатнасты усыныўдың зәрүрлигине бағышланып, онда қурамалы педагогикалық система сыпатында оқытыўшылар таярлаў процеси компонентлериниң системаға тән қәсийетлери ҳәм олардың әмелий әҳмийети илимий тийкарланған.
Мақола ўқитувчилар тайёрлаш жараёнларини ташкил этиш ва бошқаришга тизимли ёндашувни татбиқ этишнинг заруратига бағишланган бўлиб, унда мураккаб педагогик тизим сифатида ўқитувчилар тайёрлаш жараёнлари компонентларинингтизимга хос хусусиятлари ҳамда уларнинг амалий аҳамияти илмий асосланган.
Статья посвящена необходимости применения системного подхода при организации и управлении процесса подготовки учителей, а также освещены особенности компотентов этого процесса и их значения.
The article is devoted to the need to apply a systematic approach in the organization and management of the process of teacher training, and also highlights the features of the components of this process and their meaning.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Raxmanova M.K. | Professor | Тошкент ирригация ва қишлоқ хўжалигини мухандислиги институти |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Аблязимова Н.М. Педагогические условия формирования компетентности будущего учителя в аспекте инновационной деятельности. // j.Uzluksizta’lim.–Т., 2008. – №4 – С.39-43. |
2 | 2. Бордовский В.А. Теория и практика организационно-методического обеспечения инновационного развития высшего педагогического образования: Дисс. … д-ра пед.наук. – СПб,. 1999. – 365 с. |
3 | 3. Тихомиров А.А. Управление развитием инновационного потенциала педагогических кадров в школе: дисс. … канд.пед.наук. – Череповец, 2001. – 180с. |