Мақолада рейтинг ва имиж тушунчаларининг мазмун ва моҳияти кўриб чиқилган, уларнинг ўзаро муносабатидаги умумий ва фарқли жиҳатлари таҳлил этилган. Рейтинг ва имиж яратиш кўп қиррали жараён эканлиги, шунингдек, Ўзбекистондаги ОТМларнинг рейтинги ва имижини халқаро майдонда юксалтириш давр талаби эканлиги асолаб берилган.
Мақалада рейтинг ҳәм имидж түсиниклериниң мазмуны ҳаққында сөз етиледи, олардың бир-бирине қатнасындағы улыўмалық ҳәм өзине тән тәреплери талқыланған. Рейтинг ҳәм имидж жаратыў қурамалы процесс болып табылыўы, сондай-ақ, Өзбекстандағы ЖООлары рейтинги ҳәм имиджин халықаралық масштабда жоқарылатыў заман талабы екени тийкарлап берилген.
Мақолада рейтинг ва имиж тушунчаларининг мазмун ва моҳияти кўриб чиқилган, уларнинг ўзаро муносабатидаги умумий ва фарқли жиҳатлари таҳлил этилган. Рейтинг ва имиж яратиш кўп қиррали жараён эканлиги, шунингдек, Ўзбекистондаги ОТМларнинг рейтинги ва имижини халқаро майдонда юксалтириш давр талаби эканлиги асолаб берилган.
В статье рассматриваются сущность и содержание понятий рейтинг и имидж, отмечаются их общие и специфические стороны, обосновывается, что формирование рейтинга и имиджа вуза многогранный и сложный процесс, повышение рейтинга и имиджа вузов Узбекистана в международном масштабе являются требованием времени.
In this article is described rating and image pointed their common and specific sides, pointed their formation rating and image high educational institution many type and conditional process and recognize rating image high educational institution in foreign scale is recommendation time.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Babadjanov F.. | Professor | Karakalpak State university |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. wikipedia.org/wiki/Рейтинг |
2 | 2. Ўзбек тилининг изоҳли луғати. 5 жилдлик. 3-жилд. –Тошкент: Ўзбекистон миллий энциклопедияси давлат илмий нашриёти, 2007. |
3 | 3. www.xabar.uz/talim. |
4 | 4. Шепель В.М. Ортобиотика. -М.; 1996. |
5 | 5. Петровский А.В., Ярошевский М.Г. Краткий психологический словарь. –Москва, 1985. |
6 | 6. Моисеева Н.К. Маркетинг и конкурентоспособность образовательного учреждения. №5, 1999. |
7 | 7. Фомина М.А. Имидж вуза как составляющая системы образования // Актуальные задачи педагогики: материалы междунар. науч. конф. (г. Чита, декабрь 2011 г.). – Чита: Издательство Молодой ученый, 2011. |
8 | 8. ОЎМТВ нинг ОТМларга тарқатган “Олий таълимни ривожлантиришнинг замонавий тенденциялари: халқаро тажрибалар ва Ўзбекистон амалиёти” номли тақдимотлар тўплами. Тошкент. ОЎМТВ. 2019й. |