Мазкур мақолада маҳкум шахсларни ахлоқий тузатишда
меҳнатнинг тарбиявий таъсири, шунингдек, меҳнат жараёнида маҳкум шахсларда
шакллантириш мумкин бўлган сифатлар ёритилган. Мақолада маҳкум шахсларга
меҳнат орқали тарбиявий таъсир кўрсатишда меҳнатга қўйиладиган талаблар кўриб
чиқилган.
Мазкур мақолада маҳкум шахсларни ахлоқий тузатишда
меҳнатнинг тарбиявий таъсири, шунингдек, меҳнат жараёнида маҳкум шахсларда
шакллантириш мумкин бўлган сифатлар ёритилган. Мақолада маҳкум шахсларга
меҳнат орқали тарбиявий таъсир кўрсатишда меҳнатга қўйиладиган талаблар кўриб
чиқилган.
В статье освещено воспитательное воздействие труда в нравственном
исправлении осужденных, а также качества которые формируются у осужденных в
процессе труда. В статье рассматриваются требования которые ставятся к труду для
его воспитательного воздействия.
The article highlights the educational impact of labor in the moral correction
of convicts, as well as the qualities that are formed by convicts in the process of labor. The article
discusses the requirements that are put to work for its educational impact.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Turakhanova D.A. | Psixolog | Ўзбекистон Республикаси Миллий гвардияси Ҳарбий-техник институти |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Жиноят-ижроия қонунчилигини тубдан такомиллаштириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги 2018 йил 7 ноябрдаги ПҚ- 4006-сонли қарори. |
2 | Ўзбекистон Республикасининг Жиноят-ижроия кодекси. Тошкент, Адолат, 2015., 43-44-бетлар. |
3 | Зауторова Э.В.Пенитенциарная педагогика. Вологда 2012г., стр.187. |
4 | Исмаилов И, Юлдашев М., Мирзараимов И. Жиноят-ижроия ҳуқуқи. Т.: Ўзбекистон Республикаси ИИВ Академияси, 2010.,120-бет. |
5 | Maxmudov R.M. Penitensiar psixologiya va pedagogika. Toshkent. 2018. 264-bet |
6 | Стуканов В.Г. Исправительная педагогика .Минск. Академя МВД, 2013г. стр 34, 128 |
7 | Стурова М.П., Первозванский В.Б. Социально-педагогические основы деятельности исправительно-трудовых учреждений. М., 1993. С. 76–7 |