330

Мақолада таълим хизматлари бозорида олий таълим муассасалари имижини шакллантириш ҳамда уларнинг рейтингини ошириш масалалари назарий-услубий жиҳатдан ва амалий таҳлиллар асосида ўрганилган. Ўрганилган маълумотлар асосида олий таълим муассасаларининг имижини ва унинг таркибий қисми бўлган ОТМ рейтингини ошириш йўналишлари белгиланган.

  • Internet havola
  • DOI
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 03-08-2022
  • O'qishlar soni 0
  • Nashr sanasi 31-03-2016
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar27-31
Ўзбек

Мақолада таълим хизматлари бозорида олий таълим муассасалари имижини шакллантириш ҳамда уларнинг рейтингини ошириш масалалари назарий-услубий жиҳатдан ва амалий таҳлиллар асосида ўрганилган. Ўрганилган маълумотлар асосида олий таълим муассасаларининг имижини ва унинг таркибий қисми бўлган ОТМ рейтингини ошириш йўналишлари белгиланган.

Русский

В статье изучены вопросы формирования имиджа и повышение рейтинга высших учебных заведений в стране. На основе теоретических и практических анализов определены направления повышения этих показателей.

English

In the article studied aspects of the problem of forming the image and reyting of higher education institutions and the factors influencing it from the theoretical and practical side.
 

Havola nomi
1 1. Кадрлар тайёрлаш миллий дастури // Олий таълим меъёрий ҳужжатлари / – Т.: Шарқ, 2001. – Б. 18- 52.
2 2. “Таълим тўғрисида”ги Ўзбекистон Республикасининг Қонуни // Олий таълим Меъёрий ҳужжатлари . – Т.: Шарқ, 2001. – Б. 3-18.
3 3. Республика олий таълим муассасалари рейтингини баҳолаш тизимини жорий этиш тўғрисида: Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2012 йил 29 декабрдаги 371-сонли Қарори // Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари тўплами, 2013 й., 1-сон.
4 4. Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2012 йил 29 декабрдаги 371-сонли Қарорига 1- илова // Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари тўплами, 2013 й., 1-сон.
5 5. Перегудов Л.В., Саидов М.Х. “Олий таълим менежменти ва иқтисодиёти”. – Т.: Молия, 2002 йил, 184 б.
6 6. Перегудов Л.В. “О планировании, организации и учебно-методическом обеспечении рейтинговой системы контроля знаний, умений и навыков студентов. Таълим муаммолари, №5. 1998.
Kutilmoqda