Нофизик мутахассислик йўналишларида физика фанини ўқитишнинг ўзига хос жиҳатлари ўрганилган. Нофизик мутахассислик йўналишлари талабаларига физикани ўқитишда асосий эътибор талабалар ўртасида илмий фикрлаш тарзини шакллантиришни, физикани мустақил ўрганиш имкониятини яратиш учун зарур бўлган назарий материаллар мазмуни баён этилган.
Нофизик мутахассислик йўналишларида физика фанини ўқитишнинг ўзига хос жиҳатлари ўрганилган. Нофизик мутахассислик йўналишлари талабаларига физикани ўқитишда асосий эътибор талабалар ўртасида илмий фикрлаш тарзини шакллантиришни, физикани мустақил ўрганиш имкониятини яратиш учун зарур бўлган назарий материаллар мазмуни баён этилган.
В данной статье изучены особенности преподавания предмета физики в образовательных направлениях нефизической специальности. При обучении физике студентов нефизических специальностей особое внимание обращается на формирование научного мышления студентов, в связи с чем изложено содержание теоретических материалов, необходимых для создания возможности самостоятельного изучения физики.
This article explores the features of teaching the subject of physics in the educational areas of the non-physical specialty. When teaching physics to students of non-physical specialties, special attention is paid to the formation of scientific thinking of students, in connection with which the content of theoretical materials necessary to create the possibility of independent study of physics is described.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Irmatov F.M. | Ўқитувчи | Жиззах давлат педагогика институти |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | Дякова К.А. Ўқув материалини танлаш ва тузатиш муаммоси: гуманитар соҳадаги дарслар учун физика курси. "Ёш олимларнинг университетлараро тадқиқотлар натижалари. –Тошкент, 1990. |
2 | Дьякова Е.А. Методика преподавания физики в направлениях гуманитарного профиля. Дисс... канд. пед. наук. – М., 2002. – 180 с. |
3 | Рахимов О.Д., Турғунов О.М., Мустафаев Қ.О., Рўзиев Ҳ.Ж. Замонавий таълим технологиялари. –Тошкент, 2012. –б. 18-20. |