311

Мазкур мақолада мамлакатимиз реал сектор корхоналарининг ҳозирги ҳолати, уларни иқтисодий ва инновацион ривожлантиришнинг асосий йўналишлари хусусида фикр юритилади ҳамда тадқиқот доирасида амалий таклиф ва тавсиялар берилади.

  • Internet havola
  • DOI
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 10-08-2022
  • O'qishlar soni 0
  • Nashr sanasi 03-04-2018
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar39-42
Ўзбек

Мазкур мақолада мамлакатимиз реал сектор корхоналарининг ҳозирги ҳолати, уларни иқтисодий ва инновацион ривожлантиришнинг асосий йўналишлари хусусида фикр юритилади ҳамда тадқиқот доирасида амалий таклиф ва тавсиялар берилади.

Русский

В данной статье рассматриваются вопросы состояния предприятий реального сектора страны, анализируются приоритетные направления их экономического и инновационного развития, а также в рамах исследования  даются практические рекомендации и предложения.

English

This article deals with the state of the enterprises of the real sector of our country, analysis priority directions of economic and innovative development, and others practical recommendations on the research topic.
 

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Ergasheva A.. 1 Ferghana State University
Havola nomi
1 1. Каримов И.А. ―Бош мақсадимиз - кенг кўламли ислоҳотлар ва модернизация йўлини қатъият билан давом эттириш‖ // ―Халқ сўзи‖ газетаси. - 2013 йил,19 январь.
2 2. Аганбегян А.Г. Модернизация реального сектора экономики. // Деньги и кредит. - 2010. - № 3.
3 3. Бакитжанов А., Филин С. Инвестиционная привлекательность региона: методические подходы и оценка //Инвестиции в России. - 2001. - № 5.
4 4. Голубков Е.П. Маркетинг как концепция рыночного управления. // Маркетинг в России и за рубежом. №1 - 2000, 7-9.
5 5. Ergashxodjaeva Sh.J. Strategik marketing - 2. – T.: TDIU, 2010.
Kutilmoqda