322

Мақолада аҳил қўшничилик муносабатларининг тарихий-фалсафий моҳияти ҳақида фикр юритилган. Ҳар бир шахс дунѐқарашининг шаклланишида муҳим аҳамиятга эга бўлган тарихий хотира ҳамда уни миллат томонидан тегишли даражада англаниши ва бу жараѐн ўз навбатида социум, жамият, давлат, қолаверса бутун минтақадаги ижтимоий-сиѐсий жараѐнларга таъсирини таҳлил қилишга ҳаракат қилинган.

  • Internet havola
  • DOI
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 12-08-2022
  • O'qishlar soni 0
  • Nashr sanasi 13-12-2018
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar140-142
Ўзбек

Мақолада аҳил қўшничилик муносабатларининг тарихий-фалсафий моҳияти ҳақида фикр юритилган. Ҳар бир шахс дунѐқарашининг шаклланишида муҳим аҳамиятга эга бўлган тарихий хотира ҳамда уни миллат томонидан тегишли даражада англаниши ва бу жараѐн ўз навбатида социум, жамият, давлат, қолаверса бутун минтақадаги ижтимоий-сиѐсий жараѐнларга таъсирини таҳлил қилишга ҳаракат қилинган.

Русский

В статье обсуждается историческая и философская сущность концепции добрососедских отношений. А также рассматривается роль исторической памяти как необходимый фактор формирования мировоззрения личности, и одновременно учитывается осознание со стороны наций влияния этого фактора на социально-политический процесс всего региона.

English

The article discusses the histori cal philosophical essence of the concept of good-neighbour relations. Also, the role of historical memory as a necessary factor in the formation of the worldview of the individual is considered, and at the same time the awareness of the influence of this factor on the impact of the socio-political process of the entire region is taken into account.

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Abdullayev .. 1 Fergana State University
Havola nomi
1 1. Гегель.Философия права. -М.,1990.
2 2. Ширинов Т.Ш. Связи Средней Азии и Индийского субконтинента во II тысячелетии до н.э. Индия и Цен-тральная Азия (доисламский период). – Т.2000; Мавлонов.Ў. Марказий Осиѐнинг қадимги йўллари. – Т.: ―Akademiya‖, 2008; Ртвеладзе Э. Цивилизация, государства, культуры Центральной Азии. – Т., 2005 .
3 3. Мавлонов Ў. Марказий Осиѐнинг қадимги йўллари. -Т.,1990..
4 4. Гулямова Д., Никитченко Г. Историческая память как объект изучения социологии. Общественное мнение. Права человека.- 2001. -№ 4.
5 5. Симаков К. Концепция реального времени дления В.И.Вернадского. Вопросы философии. –2003. –№4.
6 6. Сагдуллаев А. Псевдоистория Средней Азии – барьер на пути к интеграции . Бизнес Вестник Востока. 7.09.2006.
Kutilmoqda