Мақола сўфийликнинг ижтимоий-тарихий ва маданий моҳиятини, унинг ислом маданияти ва цивилизациясидаги ўрнини, шунингдек, инсоннинг юксак маънавиятини, диндорлик ва ахлоқий қадриятларини шакллантириш ғояларини, шу асосда сўфийлар таълимотининг ижобий тажрибаларини самарали қўллаш усулларини ишлаб чиқишга қаратилган.
Мақола сўфийликнинг ижтимоий-тарихий ва маданий моҳиятини, унинг ислом маданияти ва цивилизациясидаги ўрнини, шунингдек, инсоннинг юксак маънавиятини, диндорлик ва ахлоқий қадриятларини шакллантириш ғояларини, шу асосда сўфийлар таълимотининг ижобий тажрибаларини самарали қўллаш усулларини ишлаб чиқишга қаратилган.
Статья рассматривает историческую и философскую сущность суфизма, его место в исламской культуре и цивилизации, а также идеи формирования высокой духовности, религиозности и моральных ценностей личности, разработке на этой основе методов эффективного применения положительного опыта суфийских учений.
The article examines the historical and philosophical essence of Sufism, its place in Islamic culture and civilization, also ideas on the formation of high spirituality, religiouseness and moral values of the individual, and on the basis of it, developing methods for the effective application of positive experiences of Sufi teachings.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Mamatov M.. | 1 | Fergana State University |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Газета «Народное слово». –2018.-№ 260 (7188). |
2 | 2. Субхан Джон А.Суфизм. Его святые и святыни. –М.-С.П.: Диля, 2005. |
3 | 3. Ҳотамий С.М. Ислом тафаккури тарихидан. –Т.: Минҳож, 2003. |
4 | 4. Комилов Н. Тасаввуф. –Т.: Мовароуннаҳр, 2009. |
5 | 5. Массэ А. Ислам. –М.: Восточная литература, 1963. |