Мақолада олий таълим муассасаси раҳбар ва педагог кадрларининг имижини шакллантиришнинг назарий асослари ва бу жараёнда раҳбар ходим имижнинг таркибий қисми саналган мулоқот ҳамда муносабатнинг тутган ўрни, таълим муассасаларидаги раҳбар ходимлар имижининг таълим-тарбия самарадорлигини оширишдаги ўрни каби масалалар кўриб чиқилган.
Мақолада олий таълим муассасаси раҳбар ва педагог кадрларининг имижини шакллантиришнинг назарий асослари ва бу жараёнда раҳбар ходим имижнинг таркибий қисми саналган мулоқот ҳамда муносабатнинг тутган ўрни, таълим муассасаларидаги раҳбар ходимлар имижининг таълим-тарбия самарадорлигини оширишдаги ўрни каби масалалар кўриб чиқилган.
В статье рассматриваются теоретические основы формирования имиджа руководителей и преподавателей вузов, а также роль коммуникации и отношения в этом процессе, которая является неотъемлемой частью образа лидера, роль имиджа руководителей в образовательных учреждениях.
The article discusses the theoretical foundations of forming the image of leaders and teachers of universities, as well as the role of communication and attitude in this process, which is an integral part of the image of a leader, the role of the image of leaders in educational institutions.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Nishonov U.I. | Катта ўқитувчи | Фарғона политехника институти |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | Ўзбекистон Республикасининг “Таълим тўғрисида”ги Қонуни. 29 август, 1997. |
2 | “Кадрлар тайёрлаш миллий дастури тўғрисида”ги Қонуни. 29 август, |
3 | Захарова С.Н. Имидж педагога как составляющая профессиональной компетентности. Молодой ученый.2016. -№5.1. |