Мақолада учлик жанрида бадиий макон ва вақтнинг ритмик-интонацион бирликлар негизидаги муносабати тадқиқ этилган. Бу эса шеърнинг мазмун ва шакл бирлигига ижобий таъсир этгани Анвар
Обиджон учликлари ёрдамида очиб берилган.
Мақолада учлик жанрида бадиий макон ва вақтнинг ритмик-интонацион бирликлар негизидаги муносабати тадқиқ этилган. Бу эса шеърнинг мазмун ва шакл бирлигига ижобий таъсир этгани Анвар
Обиджон учликлари ёрдамида очиб берилган.
В статье исследуются отношения художественного пространства и времени на основе ритмикоинтонационной единицы жанра трехстишия. Это положительно влияет на форменно-содержательные соотношения трехстиший, что и показано на примере трехстиший Анвара Абиджана.
The article deals witle the relationship between art space and time based of rhythmic-intonational units in the tercets, which positively effects on the content and form of the poems by the examples of tercets by Anvar Abidjon.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Yulchiyev Q.V. | 1 | Fergana State University |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Quronov D. Adabiyot nazariyasi asoslari. – T.: Akademnashr, 2018. |
2 | 2. Обиджон, Анвар. Сайланма: шеърлар. – Т.: Akademnashr, 2017. |
3 | 3. Хайдеггер М. Бытие и время / М. Хайдеггер; Пер. с нем. В.В. Бибихина. — Харьков: «Фолио», 2003. |