Мақолада рақамли иқтисодиётнинг моҳияти ва таркиби ўрганилган бўлиб, рақамли иқтисодиёт шароитида таълим тизимидаги ўзгаришларнинг асосий йўналишлари ёритилган. Мамлакатимизда электрон таълим тизимининг ҳолати таҳлили асосида таълим тизимини янада ривожлантиришнинг устувор йўналишлари аниқланган.
Мақолада рақамли иқтисодиётнинг моҳияти ва таркиби ўрганилган бўлиб, рақамли иқтисодиёт шароитида таълим тизимидаги ўзгаришларнинг асосий йўналишлари ёритилган. Мамлакатимизда электрон таълим тизимининг ҳолати таҳлили асосида таълим тизимини янада ривожлантиришнинг устувор йўналишлари аниқланган.
В статье исследуется сущность и структура цифровой экономики, освещаются основные направления изменений в системе образования в контексте цифровой экономики. На основе анализа состояния электронного обучения в нашей стране определены приоритетные направления дальнейшего развития системы образования.
The article explores the essence and structure of the digital economy and outlines the main directions of changes in the education system in the context of the digital economy. Based on the analysis of the state of e-learning in our country, the main directions of further development of the education system are determined.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Adxamov M.. | 1 | Fergana State University |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Ўзбекистон Республикаси Президенти Шавкат Мирзиёевнинг Олий Мажлисга Мурожаатномаси. −“Халқ сўзи” газ., 2020 йил 25 январь. |
2 | 2. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 21 апрелдаги “Олий таълим тизимини янада ривожлантириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги ПҚ-2909-сонли Қарори. −“Халқ сўзи” газ., 2017 йил 22 апрель. |
3 | 3. Модель электронного образования Южной Кореи. //http://www.pressread.com Uzbekistan. |
4 | 4. http://www.marketsandmarkets.com //Market Reports. |
5 | 5. Аюпов Р.Х., Болтабоева Г.Р. Рақамли валюталар бозори: инновациялар ва ривожланиш йўналишлари. − Т.: “Фан ва технология”, 2018. |
6 | 6. Кешелева А.В. и др. Введение в цифровую экономику. – М., 2017. |