Мақолада чет тилини ўқитиш фаолияти маҳсулдорлигини таъминлашга эришиш техникаси ҳақида фикр юритилган. Муаллифнинг фикрича, хорижий тилни ўрганувчи ўрганилаётган хорижий тилнинг фонетикаси, морфологияси ва лингвистикасини онгли равишда ўзлаштириши ва уларни мулоқотда қўллай олиши лозим.
Мақолада чет тилини ўқитиш фаолияти маҳсулдорлигини таъминлашга эришиш техникаси ҳақида фикр юритилган. Муаллифнинг фикрича, хорижий тилни ўрганувчи ўрганилаётган хорижий тилнинг фонетикаси, морфологияси ва лингвистикасини онгли равишда ўзлаштириши ва уларни мулоқотда қўллай олиши лозим.
В статье представлены рассуждения о технике достижения продуктивности иноязычной учебной деятельности. По мнению автора, студент должен осознанно овладевать фонетикой, морфологией и лингвистикой изучаемого иностранного языка и уметь использовать их в общении.
The article gives an idea of the techniques for achieving the productivity of foreign learning activities. According to the author, a foreign learner should consciously master the phonetics, morphology and linguistics of the studied foreign language and be able to use them in communication.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Mirzarahimova F.. | 1 | Fergana State University |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Батаршев А.В. Психодиагностика способности к общению, или Как определить организаторские и коммуникативные качества личности. – М., 1999. |
2 | 2. Жаров В.К., Таратухина Ю.В. Педагогический конструктивизм в кросс-культурной среде. – М.: Янус-К. 2015. |
3 | 3. Лотман Ю. М. Культура и взрыв. – М.: Гнозис; Прогресс, 1992. |
4 | 4. Самаров Р. Таълим мазмунини белгилашнинг структуравий-функционал жиҳатлари (Шахсга йўналтирилган таълим мисолида) // Замонавий таълим. – 2015, 12-сон. |
5 | 5. Самаров Р. Ахборотнинг психологик хавфсизлигини таъминлаш механизми (услубий қўлланма). – Т.: Университет, 2015. |