Мақола тилшуносликда реклама дискурсининг моҳиятини кўриб чиқади. Мақола рекламанинг унумли стратегиялари, уларнинг тузилиши ва имиджи, асосан рекламани тил билан ўзаро боғлиқлигини ўрганади.
Бундан ташқари мақола, реклама дискурсининг маданиятлараро таъсирини ҳам санаб ўтади. Ушбу мақолада муайян нутқнинг барча соҳаларини ўрганиб чиқиш кўзда тутилмаган ва у тил ва реклама дискурсидаги умумий муаммоларни топишни ўз ичига олмайди. Мақолада XXI асрнинг реклама матнларида учрайдиган энг асосий элементлар ўрганилади.
Мақола тилшуносликда реклама дискурсининг моҳиятини кўриб чиқади. Мақола рекламанинг унумли стратегиялари, уларнинг тузилиши ва имиджи, асосан рекламани тил билан ўзаро боғлиқлигини ўрганади.
Бундан ташқари мақола, реклама дискурсининг маданиятлараро таъсирини ҳам санаб ўтади. Ушбу мақолада муайян нутқнинг барча соҳаларини ўрганиб чиқиш кўзда тутилмаган ва у тил ва реклама дискурсидаги умумий муаммоларни топишни ўз ичига олмайди. Мақолада XXI асрнинг реклама матнларида учрайдиган энг асосий элементлар ўрганилади.
This article examines the nature of discourse of advertising in linguistics. This article focuses on the interaction of language with advertising, its image and layout, and examines advertising persuasive strategies. It discusses main interrelationship between culture and advertising discourse. This study is not meant to exhaust all the fields of the particular discourse and does not involve to all the problems it poses. This article aims at find the basic elements of the most influential discourse of the 21st century advertising text.
В статье рассматривается природа дискурса рекламы в лингвистике. При этом основное внимание уделяется взаимодействию языка, его имиджу и макету, а также рассматриваются рекламные убедительные стратегии. Обсуждается взаимосвязь между культурой и рекламным дискурсом. Данным исследованием не исчерпывается вся сфера конкретного дискурса и не затрагиваются все проблемы, которые оно ставит. Целью данной статьи является поиск основных элементов наиболее влиятельного дискурса рекламного текста XXI века.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Mahmudova U.. | 1 | Karshi State University |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Law of the Republic of Uzbekistan "On Advertising" Article 4 |
2 | 2. Словарь иностранных слов // Отв. ред. А.Г. Спиркин, И.А. Анчурин, Р.С. Карпинская и др. – М., 1987. |
3 | 3. Edwards Ch. Mundy., Retail Advertising and Sales Promotion. – N.Y., 1981 |
4 | 4. Котлер Ф., Основы маркетинга. – М., 2001. |
5 | 5. Vestergaard T., Schröder K. The Language of Advertising / Blackwell Publishers Ltd., 1985.] |
6 | 6. Goddard, A. (1998). The language of advertising. London & New York . Routledge. |
7 | 7. Cook, G. Discourse of advertising. London and New York: Routledge. (1992). |
8 | 8. Rakhimov G., The English language in Uzbekistan (Sociolinguistic and pragmatic aspects) Tashkent 2018. |
9 | 9. Гальперин И.Р., Текст как объект лингвистического исследования. М.: Наука, 1981. 139 с.12, |
10 | 10. Кибрик А.Е., Очерки по общим и прикладным вопросам языкознания. Гл. 19. Эскиз лингвистической модели текстообразования. – М., 1992. – С. 287–301. |
11 | 11. Cook, G. Discourse of advertising. London and New York: Routledge. (1992)., p-6 |