264

Мақолада креативлик тушунчасига оид педагог ва талаба ёшларнинг креативлик ‒ янгилик яратиш,
муаммоларни ечишга қаратилган ижодий қобилияти эканлиги, унинг мазмунида оригиналлик, амалийлик,
ноодатийлик ва эркинлик ҳақида хорижлик олимлар фикрлари баён этилган.

 

  • Internet havola
  • DOI
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 12-09-2022
  • O'qishlar soni 0
  • Nashr sanasi 20-06-2021
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar189-192
Ўзбек

Мақолада креативлик тушунчасига оид педагог ва талаба ёшларнинг креативлик ‒ янгилик яратиш,
муаммоларни ечишга қаратилган ижодий қобилияти эканлиги, унинг мазмунида оригиналлик, амалийлик,
ноодатийлик ва эркинлик ҳақида хорижлик олимлар фикрлари баён этилган.

 

Русский

В статье описаны мнения зарубежных учёных о креативности педагога и студента как понятия
креативности – создание новизны, творческая способность в решении проблем, оригинальность в их
содержания, практичность, необычность и свобода.

 

English

The article describes the views of the foreign scientists on the creativeness of a teacher and student as the
notions of the creativeness – creating the novelty, creative capability in problem solutions, uniqueness in their contents,
practicality, extraordinariness and freedom.

 

Havola nomi
1 1. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 8 октябрдаги ПФ-5847-сон Фармони.
2 2. Башина Т.Ф., Ильин Е.П. Психология творчества, креативности, одаренности. – CПб.: Питер, 2009.
3 3. Муслимов Н.А, Усмонбоева М.Ҳ., Сайфуров Д.М., Тўраев А.Б. “Инновацион таълим технологиялари” – Т.: Сано стандарт, 2015.
4 4. Муслимов Н.А., Усмонбоева М.Ҳ., Сайфуров Д.М., Тўраев А.Б. Педагогик компетентлик ва креативлик асослари . – Т., 2015.
5 5. Кузьмина Н.В. Основы акмеологии ‒ М., 2007.
6 6. Каримова М. Ўқитувчи компетентлиги ва креативлигини такомиллаштиришнинг педагогик асослари. (Касб-ҳунар коллежлари мисолида). Монография. –Т.: Доно, 2020.
7 7. Роу А.Дж. Креативное мышление / Пер.с.англ. В.А.Островкого. ‒ М.: НТ Пресс, 2007.
Kutilmoqda