Мақолада креативлик тушунчасига оид педагог ва талаба ёшларнинг креативлик ‒ янгилик яратиш,
муаммоларни ечишга қаратилган ижодий қобилияти эканлиги, унинг мазмунида оригиналлик, амалийлик,
ноодатийлик ва эркинлик ҳақида хорижлик олимлар фикрлари баён этилган.
Мақолада креативлик тушунчасига оид педагог ва талаба ёшларнинг креативлик ‒ янгилик яратиш,
муаммоларни ечишга қаратилган ижодий қобилияти эканлиги, унинг мазмунида оригиналлик, амалийлик,
ноодатийлик ва эркинлик ҳақида хорижлик олимлар фикрлари баён этилган.
В статье описаны мнения зарубежных учёных о креативности педагога и студента как понятия
креативности – создание новизны, творческая способность в решении проблем, оригинальность в их
содержания, практичность, необычность и свобода.
The article describes the views of the foreign scientists on the creativeness of a teacher and student as the
notions of the creativeness – creating the novelty, creative capability in problem solutions, uniqueness in their contents,
practicality, extraordinariness and freedom.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Karimova M.O. | 1 | Fergana State University |
2 | Aripova Z.T. | 2 | Fergana State University |
3 | Olamova M.U. | 3 | Fergana State University |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 8 октябрдаги ПФ-5847-сон Фармони. |
2 | 2. Башина Т.Ф., Ильин Е.П. Психология творчества, креативности, одаренности. – CПб.: Питер, 2009. |
3 | 3. Муслимов Н.А, Усмонбоева М.Ҳ., Сайфуров Д.М., Тўраев А.Б. “Инновацион таълим технологиялари” – Т.: Сано стандарт, 2015. |
4 | 4. Муслимов Н.А., Усмонбоева М.Ҳ., Сайфуров Д.М., Тўраев А.Б. Педагогик компетентлик ва креативлик асослари . – Т., 2015. |
5 | 5. Кузьмина Н.В. Основы акмеологии ‒ М., 2007. |
6 | 6. Каримова М. Ўқитувчи компетентлиги ва креативлигини такомиллаштиришнинг педагогик асослари. (Касб-ҳунар коллежлари мисолида). Монография. –Т.: Доно, 2020. |
7 | 7. Роу А.Дж. Креативное мышление / Пер.с.англ. В.А.Островкого. ‒ М.: НТ Пресс, 2007. |