Мақолада рангларнинг насрий асарлардаги ўзига хос рамзий ифодалаш масаласи тадқиқ этилади.
Рангнинг лейтмотив сифатида рамзий ифодаси асарнинг етакчи ғоявий-эстетик омилига айланиши А.Мирзаакбаровнинг “Оқ капалак ёҳуд Муҳаббатга йўғрилган бахт” қиссаси мисолида ёритиб берилади.
Мақолада рангларнинг насрий асарлардаги ўзига хос рамзий ифодалаш масаласи тадқиқ этилади.
Рангнинг лейтмотив сифатида рамзий ифодаси асарнинг етакчи ғоявий-эстетик омилига айланиши А.Мирзаакбаровнинг “Оқ капалак ёҳуд Муҳаббатга йўғрилган бахт” қиссаси мисолида ёритиб берилади.
В статье исследуется вопрос о специфическом символическом изображении цветов в прозе.
Лейтмотив цвета как ведущий идейно-эстетический фактор произведения иллюстрируется на примере рассказа А. Мирзаакбарова «Белая бабочка или Счастье в любви».
This article examines the issue of specific symbolic representation of colors in prose works. The leitmotif of color as a leading ideological and aesthetic factor of the work is illustrated by the example of A. Mirzaakbarov's story "White butterfly or happiness in love."
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Abduraxmonov A.A. | 1 | Fergana State University |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Гёте И.В.. К учению о цвете. Хроматика.//Очерк учения о цвете (отрывки). Чувственно-нравственное действие цветов.//Гете И.В. Об искусстве.–М.: 1975. |
2 | 2. Суздальцева С.Н. Значение черного цвета в европейской эстетико-хроматической традиции. Дисс...канд. философских наук, – М., 2010. |
3 | 3. Парандовский Я. Алхимия слова. – М.: Прогресс,1972. |
4 | 4. Мизаакбаров А. Оқ капалак ёхуд Муҳаббатга йўғрилган бахт. Ҳикоя./ Оқ капалак ёхуд Муҳаббатга йўғрилган бахт. Қисса ва ҳикоялар. Алишер Навоий номидаги Ўзбекистон Миллий кутубхонаси нашриёти. ‒Т., 2011. |