Актёр саҳнада кечирадиган ҳаётида, ижоднинг ҳамма соҳасида санъатнинг бирдан-бир ва асосий мақсадига мувофиқ иш тутиши лозим. Санъатимизнинг асосий мақсади роль ва репертуардаги “инсонниг руҳий ҳаётини” яратиш ҳамда шу ҳаётини гўзал, саҳнавий шаклда бадиий гавдалантириш учун курашдан иборатдир.
Актёр саҳнада кечирадиган ҳаётида, ижоднинг ҳамма соҳасида санъатнинг бирдан-бир ва асосий мақсадига мувофиқ иш тутиши лозим. Санъатимизнинг асосий мақсади роль ва репертуардаги “инсонниг руҳий ҳаётини” яратиш ҳамда шу ҳаётини гўзал, саҳнавий шаклда бадиий гавдалантириш учун курашдан иборатдир.
Актёр в своей жизни проводимую на сцене, во всех отраслях творчества должен поступить в соответствии основной цели искусства. Основной целью нашего искусства создать роль и в репертуаре «психологическую жизнь человека», а также состоит из борьбы художественно олицетворять в сценической форме эту красоту своей жизни.
In his theatrical life, in all spheres of art an actor must operate agreeably with the only and main goal of art. The main goal of art is to create “psychological life of a human” in the role in the scenic and artistic form.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Dehqonov R.. | ЎзДСМИ Фарғона минтақавий филиали “Актёрлик санъати” кафедраси мудири | UzDSMI Farg'ona filiali |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Станиславский К.С. Актёрнинг ўз устида ишлаши. Хўжаев таржимаси. –Тошкент: Бадиий адабиёт нашриёти. 1965. 27-бет. |
2 | 2. Муҳаммедов М. Режиссура асослари. –Тошкент: 2008. |
3 | 3. Станиславский К.С. Актёрнинг ўз устида ишлаши. Хўжаев таржимаси. –Тошкент: Бадиий адабиёт нашриёти. 1965. 35-бет. |
4 | 4. Станиславский К.С. Актёрнинг ўз устида ишлаши. Хўжаев таржимаси. –Тошкент: Бадиий адабиёт нашриёти. 1965. 38-бет. |
5 | 5. Станиславиский К.С. Актёрнинг ўз устида ишлаши. –Тошкент: Бадиий адабиёт нашриёти. 1965. 48–49-бетлар. |