Maktab boshqaruvining sifati maktab boshqaruvining xususiyatlari yig‘indisi sifatida tushuniladi, buning natijasida u belgilangan ta’lim maqsadlariga erishishga, ma'lum talablarga javob berishga va pirovardida, maktab faoliyatini rivojlantirishga olib keladi. Maktab faoliyatini rivojlantirish maktab rahbarlarining qanchalik zamonaviy rahbar kompetensiyalarini egallaganligi bilan izohlanadi. Ushbu maqolada xozirgi maktab rahbarlari egallashi lozim bo‘lgan zamonaviy kompetensiyalar tahlil qilingan.
Maktab boshqaruvining sifati maktab boshqaruvining xususiyatlari yig‘indisi sifatida tushuniladi, buning natijasida u belgilangan ta’lim maqsadlariga erishishga, ma'lum talablarga javob berishga va pirovardida, maktab faoliyatini rivojlantirishga olib keladi. Maktab faoliyatini rivojlantirish maktab rahbarlarining qanchalik zamonaviy rahbar kompetensiyalarini egallaganligi bilan izohlanadi. Ushbu maqolada xozirgi maktab rahbarlari egallashi lozim bo‘lgan zamonaviy kompetensiyalar tahlil qilingan.
Под качеством школьного управления понимается совокупность характеристик школьного управления, в результате которых оно приводит к достижению образовательных целей, выполнению определенных требований и, в конечном счете, развитию школьной деятельности. Развитие школьной деятельности объясняется тем, насколько руководители школ овладели современными лидерскими компетенциями. В данной статье анализируются современные компетенции, которыми должны овладеть нынешние руководители школ.
The quality of school management is understood as a set of characteristics of school management, as a result of which it leads to the achievement of educational goals, meeting certain requirements and, ultimately, development of school activities. The development of school activities is explained by the extent to which school leaders have mastered modern leadership competencies. This article analyzes modern competencies that should be acquired by current school leaders.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Kurbanov M.U. | 1 | Kokan State Pedagogical University |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Моисеев А.М. Качество управления школой: Что это такое? Каким ему быть? Как его обеспечить? Библиотека журнала «Директор школы». М.: Сентябрь, 2001. — 160 с. (Moiseev A.M. School Management Quality: What is it? What should he be? How to provide it?) |
2 | 2. Гришина И. В., Волков В. Н., Анализ особенностей управленческой деятельности руководителя школы в современных условиях. Научные сообщения. Научно-теоритический журнал. 2019. (Grishina I. V., Volkov V. N., Analysis of the features of the managerial activity of the head of the school in modern conditions). |
3 | 3. Xalq ta’limi xodimlari asosiy lavozimlarining malaka tavsiflari (Qualification descriptions of the main positions of public education workers). https://giu.uz/wp-content/uploads/Malaka-tavsiflarini-tasdiqlash-togrisida-buyruq-ilovasi.pdf |
4 | 4. Конаржевский Ю.А. Педагогический анализ учебно-воспитательного процесса и управление школой. - М.: Педагогика, 1986. - 144 с. (Konarzhevsky Yu.A. Pedagogical analysis of educational and educational processes and management of schools). |
5 | 5. Всемирный экономический форум -2016 (World Economic Forum -2016) https://www3.weforum.org/docs/WEF_Book_RUS_Maslow.pdf |