Ушбу мақолада олий таълим муассасалари талабаларининг когнитив компетенцияларини ривожлантиришда эвристик масалаларнинг ўрни мазмуни баён этлган ҳамда тажрибасинов асосида олинган натижаларнинг самарадорлик даражаси анқланган.
Ушбу мақолада олий таълим муассасалари талабаларининг когнитив компетенцияларини ривожлантиришда эвристик масалаларнинг ўрни мазмуни баён этлган ҳамда тажрибасинов асосида олинган натижаларнинг самарадорлик даражаси анқланган.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Nafasov G.A. | dotsent | GulDU |
2 | Bozorboyev J.A. | magistr | GulDU |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Aбдуллaевa Б.C. Фaнлaрaрo aлoқaдoрликнинг метoдoлoгик-дидaктик acocлaри: Пед. фaн. дoк. диcc... . –Тoшкент: ТДПУ, 2006. – 263 бет. |
2 | 2. Асилова Г.А. Божхона ва солиқ йўналиши талабаларининг давлат тилида касбий мулоқот юритиш компетенциясини ривожлантириш.: Автореф. дис. ... Илмий иш. T., 2017. – 66 б. |
3 | 3. Колмогоров А.К. О професии математика. Издание третье, переработанное. М., изд-во Московского Университета, 1988 — 32 с. |
4 | 4. Равен Дж. Компетентность в современном обществе: выявление, развитие и реализация. – М.: Издательство: Когито-Центр, 2002. – 396 с. |
5 | 5. Эсаулов А.Ф. Психология решения задач: методическое пособие. – М.: Высшая школа, 1972. – 216 с |
6 | 6. Chomsky N. Syntactic Structures. Mounton, 1957. – 117 p // Aspects of the Theory of Syntax. – Cambridge, May 1965. – 261 p. |
7 | 7. Вязовова Е.В. Формирование когнитивной компетентности у учащихся на основе альтернативного выбора учебных действий (на примере обучения математике). – Нижний Тагил, 2009. – 140 с. |
8 | 8. Осипова Л.А. Информационно-образовательные проекты как средство формирования у студентов когнитивной компетентности.: Автореф. дис. ... канд. пед. наук. – Брянск, 2008. – 22 с. |