Ushbu maqolada umumiy o‘rta ta’lim maktablarida matematika fanini o‘qitishda “Elektron trenajyor”larning amaliy samaradorligi yoritilgan. Shuningdek, 5-6-sinf matematika fanini o‘qitish samaradorligini oshirishda “Elektron trenajyor”dan foydalanish taklif etilgan. Taklif etilgan “Elektron trenajyor”ni samaradorlik darajasini aniqlash bo‘yicha tajriba-sinov ishlari olib borilgan hamda uning samaradorlik darajasi Styudent-Fisher kriteriyasidan foydalanib isbotlangan.
Ushbu maqolada umumiy o‘rta ta’lim maktablarida matematika fanini o‘qitishda “Elektron trenajyor”larning amaliy samaradorligi yoritilgan. Shuningdek, 5-6-sinf matematika fanini o‘qitish samaradorligini oshirishda “Elektron trenajyor”dan foydalanish taklif etilgan. Taklif etilgan “Elektron trenajyor”ni samaradorlik darajasini aniqlash bo‘yicha tajriba-sinov ishlari olib borilgan hamda uning samaradorlik darajasi Styudent-Fisher kriteriyasidan foydalanib isbotlangan.
В этой статье выявляются практическая эффективность, “Электронных тренажеров” в обучении математики в средних школах. А так же предлагается пользоваться “Электронным тренажёром” для повышения эффективности обучения математике в 5-6 классах. Проведены были эксперименты по определению эффективности предлагаемого “Электронного тренажёра” и доказана его эффективность с помощью критерии Студента -Фишера.
This article reveals the practical effectiveness of "Electronic Simulators" in teaching mathematics in secondary schools. It is also proposed to use the "Electronic simulator" to improve the effectiveness of teaching mathe matics in grades 5-6. Experiments were carried out to determine the effectiveness of the proposed "Electronic simulator" and its effectiveness was proved using the Student Fisher criterion.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Saidova N.R. | katta o'qituvchi | Navoiy davlat pedagogika instituti |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | Абрамов Е.В. Методическая система формирования творческих умений у старшеклассников на уроках математики с использованием электронных образовательных ресурсов // Aвтopeфepaт диccepтaции нa coиcкaниe учeнoй cтeпeни кaндидaтa пeдaгoгичecких нaук. – Москва, 2007. –25 с. |
2 | Yunusova SH.M. Matematika ta’limida 5–6-sinf о‘quvchilarining umum о‘quv kо‘nikmalarini rivojlantirish // Pedagogika fanlari nomzodi bо‘yicha dissertatsiyasi avtoreferati. – Toshkent, 2005. – 20 b. |
3 | Акамова Н.В. Обучение математике студентов средних специальных учебных заведений с использованием информаsионных технологий // Aвтopeфepaт диccepтaции нa coиcкaниe учeнoй cтeпeни кaндидaтa пeдaгoгичecких нaук. – Саранск, 2011. – 254 с. |
4 | Бараулина А. В. Использование ЭОР на уроках математики. «Актуальные проблемы преподавания физики и математики в школе» Материалы // Региональной научно-практической конференции. – Нижний Тагил, 2015. С.19- 22. |
5 | Mirsanov U.M.Umumiy o‘rta ta’lim maktablarida matematikani amaliy dasturlar yordamida o‘qitish samaradorligini oshirish metodikasi (5–6-sinflar misolida)// Pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD) dissertasiyasi. – Toshkent, 2019. – 190 b. |
6 | Mirsanov U.M., Toxirov F.J. Matematika fanidan Internet tarmog‘iga mo‘ljallangan elektron trenajyorlarni yaratish usuli // Fizika, matematika va informatika. –Toshkent, 2018. – № 6. – B. 87- |
7 | Мухамедшина А. В. Электронный учебник по математике в средней школе – образовательный ресурс нового поколения // Конsепт: научно-методический электронный журнал официального сайта эв-ристических олимпиад «Совёнок» и «Прорыв». – 1 квартал 2011, ART 11-1-04. – Киров, 2011 г. – URL: http://www.covenok.ru/koncept/2011/ 11104.htm. – Гос. рег. Эл № ФС 77-414. – ISSN 2225-1618. |
8 | Цой М.Н. Педагогические условия создания электронного учебника для общеобразовательных школ (на примере математики VI класса) // Aвтopeфepaт диccepтaции нa coиcкaниe учeнoй cтeпeни кaндидaтa пeдaгoгичecких нaук. – Ташкент, 2006. – 24 с. |
9 | Гингулис Э.Ж. Развитие математических способностей учащихся / Э.Ж. Гингулис // ж. Математика в школе.2018. – № 1.– С. 45. |
10 | Taylakov N.I., Mirsanov U.M. Matematik masalalarni yechishga mo‘ljallangan amaliy dastur yaratish va undan foydalanish usullari// Fizika, matematika va informatika. –Toshkent, 2016. – № 6. – B. 66-75. |