97

Ushbu maqolada texnika oliy ta’lim muassasalarida o‘qitiladigan oliy matematika fanining differensial tenglamalar modulini o‘qitishda talabalarning matematik  malakasi  bilan  bir  qatorda  ularni  hozirda  keng  qo‘llaniladigan  raqamli texnologiyalar  asosida  o‘qitish  va  uni  joriy  etish  orqali  ta’lim  sifatini  oshirish, talabani fanga bo‘lgan qiziqishini orttirish, samaraliroq o‘zlashtirilishini ta’minlash ko‘rib chiqilgan.

  • Internet havola
  • DOI
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 21-03-2024
  • O'qishlar soni 97
  • Nashr sanasi 30-06-2023
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar20-28
Ўзбек

Ushbu maqolada texnika oliy ta’lim muassasalarida o‘qitiladigan oliy matematika fanining differensial tenglamalar modulini o‘qitishda talabalarning matematik  malakasi  bilan  bir  qatorda  ularni  hozirda  keng  qo‘llaniladigan  raqamli texnologiyalar  asosida  o‘qitish  va  uni  joriy  etish  orqali  ta’lim  sifatini  oshirish, talabani fanga bo‘lgan qiziqishini orttirish, samaraliroq o‘zlashtirilishini ta’minlash ko‘rib chiqilgan.

Русский

В данной статье рассматривается методика преподавания модуля  дифференциальных  уравнений  предмета  высшей  математики, преподаваемого  в  высших  учебных  заведениях,  наряду  с  математической компетентностью  обучающихся,  повышение  качества  образования  за  счет обучения  их  на  основе  широко  применяемых  в  настоящее  время  цифровых технологий  и  его  внедрения,  повышение  интереса  обучающегося  к  предмету, обеспечение более эффективного его усвоения.

English

In  this  article,  the  technique  was  considered  to  improve  the quality  of  education  by  teaching  and  introducing  them  on  the  basis  of  digital technologies, which are now widely used, along with the mathematical qualifications of students  in teaching the  module  of  differential  equations  of  higher  mathematics, which is taught in higher educational institutions, to increase the student's  interest in science, to ensure.

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Chuyanov X.U. o'qituvchi Qarshi muhandislik-iqtisodiyot instituti
Havola nomi
1 O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Farmoni, 05.10.2020 yildagi PF-6079-son “RAQAMLI O‘ZBEKISTON — 2030” strategiyasini tasdiqlash va uni samarali amalga oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida
2 Dilmuradov N. Oddiy differensial tenglamalar. // Darslik, Toshkent: “Sanostandart”, 2019. – 476 b.
3 Dilmuradov N. Differensial tenglamalardan misollar, masalalar va mustaqil ishlar. // O‘quv qo‘llanma, Qarshi: Nasaf, 2014. – 386 b.
4 Barakayev M. va b. Zamonaviylashuv sharoitida matematika fanini o‘qitish texnologiyalari // (Umumta’lim maktablari o‘qituvchilari uchun metodik qo‘llanma) -T.:, 2017 yil, “Zuhra Baraka biznes” MCHJ bosmaxonasi, 130 bet
5 J. David Logan. A First Course in Differential Equations. Springer, 2006. – 289 p.
6 Chuyanov X.U. “Differensial tenglamalarini raqamli ta’lim texnologiyalari asosida yechish metodikasi”, Муg‘аллим hэм узликсиз билимлендирио‘ илмий методологик журнал. № 2- 2022 йил.
7 Dilmurodov N., Chuyanov X.U. “Maple tizimi yordamida transsendent tenglamalarni tekshirish” // FIZIKA, MATEMATIKA va INFORMATIKA ilmiyuslubiy jurnal 6-son 2021.
8 Shair Ahmad, Antonio Ambrosetti A textbook on Ordinary Differential Equations.–Switzerland. Springer. 2014.–304 p.
Kutilmoqda