Maqola oliy ta’lim tizimini 2030 yilgacha rivojlantirish konsepsiyasida belgilab berilgan ustivor vazifalar dolzrabligi asosida, ta’lim jarayonlarini raqamli texnologiyalar asosida individuallashtirish, masofaviy ta’lim xizmatlarini rivojlantirish maqsadida bo‘lajak o‘qituvchilarni huquqiy ijtimoiylashtirishda Google Classroom onlayn elektron tizimi imkoniyatlari asosida mustaqil ta’lim olish faoliyatini tashkil etish va rivojlantirishga qaratilgan.
Maqola oliy ta’lim tizimini 2030 yilgacha rivojlantirish konsepsiyasida belgilab berilgan ustivor vazifalar dolzrabligi asosida, ta’lim jarayonlarini raqamli texnologiyalar asosida individuallashtirish, masofaviy ta’lim xizmatlarini rivojlantirish maqsadida bo‘lajak o‘qituvchilarni huquqiy ijtimoiylashtirishda Google Classroom onlayn elektron tizimi imkoniyatlari asosida mustaqil ta’lim olish faoliyatini tashkil etish va rivojlantirishga qaratilgan.
В основу статьи положены приоритетные задачи, определенные в концепции развития системы высшего образования до 2030 года, индивидуализация образовательных процессов на основе цифровых технологий, правовая социализация будущих педагогов на основе возможностей электронной онлайн-системы Google Classroom. в целях развития дистанционных образовательных услуг, направленных на организацию и развитие образовательной деятельности
The article is based on the priority tasks defined in the concept of the development of the higher education system until 2030, individualization of educational processes based on digital technologies, legal socialization of future teachers in order to develop distance education services, based on the capabilities of the Google Classroom online electronic system. aimed at organizing and developing educational activities.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Raupova M.M. | dotsent | Navoiy davlat pedagogika instituti |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | O‘zbeksiton Respublikasi Prezidentining 2022 yil 28 yanvardagi “2022 -2026 yillarga mo‘ljallangan yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida”gi PF-60-son Farmoni. // Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi |
2 | O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Jamiyatda huquqiy ong va huquqiy madaniyatni yuksaltirish tizimini tubdan takomillashtirish to‘g‘risida”gi PF-5618-son Farmoni. O‘zbekiston Respublikasi Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 10.01.2019 y., 06/19/5618/2452-son, 11.12.2019 y., 06/19/5892/4134-son; 09.10.2020 y., 07/20/4857/1357-son. |
3 | Polat YE.S., Petrov A.YE. Дистансионное обучение каким ему бит? // http://distant.ioso.ru/library/publication/razvitie.htm |
4 | Jidal R.F. Дистансионное обучение школников. //otkritiyurok.rf/stati/571052/ |
5 | EduNeo. Актуалние методики преподавания, новие технологии и тренди в образовании, практический педагогический опит. https://www.eduneo.ru/\ |
6 | Google classroom как способ организации дистанционного обучения //Материалы к вебинару «Организация дистанционного обучения на Google Classroom». – 23 марта, 2020 г. |
7 | Инструкция по работе в Google Классе // Материалы вебинара «Google Classroom – простой способ организовать дистанционное обучение». – 11 апреля, 2020 г.. |
8 | Pedagogicheskie_tekhnologii//tekhnologijaindividualizacii_obuchenija_inge _unt_a_s_granickaja_v_d_shadrikov/12-1-0-58#. |
9 | https://www. sovremennye_obrazovatelnye_tehnologi. http:// moi-rang. ru/publ/ metodicheskie_materialy/. |
10 | https://enc.for.uz/w/index.php.title-Huquq&variant-uz-cyrl |