Ushbu maqolada O‘zbekistonda reklama bilan bog‘liq ijtimoiy munosabatlar,
reklama mahsulotlarini ishlab chiqish jarayonlarini tashkil etib, reklama mahsulotlarining
strukturaviy-funktsional tuzilishi, huquqiy asoslari, ularni shaxs shakllanishiga ta’sir etish usul va
mexanizmlari tahlil etilgan. Shuningdek, reklama mahsulotlaridagi badiiy qiyofaning asosiy tavsifi
uni harakatga keltiradigan g‘oya-rejasining tug‘ilishi, reklama tizimidan o‘rin olish va nihoyat
iste’molchi idroki bilan bog‘liq jarayonlar tavsifi yoritib o‘tilgan. Mazkur bosqichlarning har biri
muayyan vaqtda amalga oshib, bu bosqichlar orasida reklama mutaxassisi g‘oya-rejasi va uning
sifati ko‘p jihatdan asarning istiqbol taqdirini belgilab berib, reklama mahsulotlaridagi badiiylik
o‘zida voqelikning ichki va tashqi, yakka va umumiy tomonlarini singib borishi badiiy reja-g‘oya
muallif ongida avval boshdanoq mavhum tushuncha tarzida emas, balki jonli taassurotlar, voqeahodisalar bilan bog‘liq holda vujudga kelishi haqida so‘z boradi.
Ushbu maqolada O‘zbekistonda reklama bilan bog‘liq ijtimoiy munosabatlar,
reklama mahsulotlarini ishlab chiqish jarayonlarini tashkil etib, reklama mahsulotlarining
strukturaviy-funktsional tuzilishi, huquqiy asoslari, ularni shaxs shakllanishiga ta’sir etish usul va
mexanizmlari tahlil etilgan. Shuningdek, reklama mahsulotlaridagi badiiy qiyofaning asosiy tavsifi
uni harakatga keltiradigan g‘oya-rejasining tug‘ilishi, reklama tizimidan o‘rin olish va nihoyat
iste’molchi idroki bilan bog‘liq jarayonlar tavsifi yoritib o‘tilgan. Mazkur bosqichlarning har biri
muayyan vaqtda amalga oshib, bu bosqichlar orasida reklama mutaxassisi g‘oya-rejasi va uning
sifati ko‘p jihatdan asarning istiqbol taqdirini belgilab berib, reklama mahsulotlaridagi badiiylik
o‘zida voqelikning ichki va tashqi, yakka va umumiy tomonlarini singib borishi badiiy reja-g‘oya
muallif ongida avval boshdanoq mavhum tushuncha tarzida emas, balki jonli taassurotlar, voqeahodisalar bilan bog‘liq holda vujudga kelishi haqida so‘z boradi.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Norqulov S.S. | Mustaqil tadqiqotchi | QarMII |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | REKLAMA FAOLIYATINING TA’SIRCHANLIK USULLARI |
2 | Abdullayeva M va boshqalar. Falsafa qisqacha izohli lug‘at.-T.: Sharq, 2004. |
3 | Abramova S., Axborot xavfsizligiga oid terminlarning ruscha - o‘zbekcha izohli lug‘ati. -T.: Fan, 2009. |
4 | Alimova D.A. va boshqalar. Falsafa. O‘quv qo‘llanma.. -T.: O‘zbekiston faylasuflari miliy jamiyati nashriyoti, 2006. |
5 | Aminov M va boshqalar. Uzbekistan milliy entsiklopediyasi. 4-jild.-T.: "Uzbekistan milliy entsiklopediyasi" davlat ilmiy nashriyoti, 2002. |
6 | Бернадская Ю.С., Марочкина С.С., Смотрова Л.Ф., Основы рекламы - М.: Наука, 2005. |
7 | Beruniy A. R. Tanlangan asarlar. T.I, -T.: «Fan» 1968. |
8 | Bohodirov B va boshqalar. O‘zbekiston Respublikasi reklama to‘g‘risidagi qonuniga sharxlar. -T.: Sharq, 2008. |
9 | Jo‘rayev N, Azizov Sh., Ijtimoiyot asoslari.-T.: Ma’rifat-madatkor, 2003. |
10 | Mamasaliev M. M. Philosophical and Moral Aspects of Amir Temur's Foreign Policy //Miasto Przyszłości. – 2023. – Т. 35. – С. 210-215. |
11 | Рустамов Р. Р., Тураева С. Х. Виды пропаганды, ее цели и задачи //Вестник науки. – 2020. – Т. 5. – №. 11. – С. 58-62. |