Ushbu maqolada fizika ta’limida oʻquv-tadqiqot faoliyatini shakllantirishda
fan o’qituvchisining kasbiy kompetentligi, kasbiy kompetentlik darajasining ta’lim
samaradorligini ta’minlashdagi ahamiyati haqida fikr yuritilgan.
Ta’lim jarayonida o’quv-tadqiqot faoliyatini loyihalash va tashkil etish, o’quv-tadqiqot faoliyatiga muvofiq keluvchi bilimlar tizimini tarkib toptirish va shakllantirish, fizikadan
individual o’quv-tadqiqotlariga rahbarlik qilish masalalarida fizika fani o’qituvchisining kasbiy
kompetentligini rivojlantirish nazariyasi bayon etilgan.
Fizika ta’limida fizika fani o’qituvchisining kasbiy kompetentligini rivojlantirishning
metodik modeli tavsiya etilgan.
Ushbu maqolada fizika ta’limida oʻquv-tadqiqot faoliyatini shakllantirishda
fan o’qituvchisining kasbiy kompetentligi, kasbiy kompetentlik darajasining ta’lim
samaradorligini ta’minlashdagi ahamiyati haqida fikr yuritilgan.
Ta’lim jarayonida o’quv-tadqiqot faoliyatini loyihalash va tashkil etish, o’quv-tadqiqot faoliyatiga muvofiq keluvchi bilimlar tizimini tarkib toptirish va shakllantirish, fizikadan
individual o’quv-tadqiqotlariga rahbarlik qilish masalalarida fizika fani o’qituvchisining kasbiy
kompetentligini rivojlantirish nazariyasi bayon etilgan.
Fizika ta’limida fizika fani o’qituvchisining kasbiy kompetentligini rivojlantirishning
metodik modeli tavsiya etilgan.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Xo'jamberdieva .N. | o‘qituvchi | Qarshi davlat universiteti katta oʻqituvchisi |
2 | Xoliyorova E.. | talaba | Qarshi davlat universiteti 2-bosqich talabasi |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | “Oliy ta’limning davlat ta’lim standartini tasdiqlash to’g‘risida”gi O’zbekiston respublikasi oliy va o’rta maxsus ta’lim vazirining buyrug‘i. 2021 yil 19 oktabr. |
2 | Белянин В.А. Методическая система формирования исследовательской компетенции будущего учителя при изучении физики: дис докт. пед. наук: 13.00.02 - М, 2012. |
3 | Гребенев.И. В. Теоретические основания развития методической компетентности учителя / И. В. Гребенев, О. В. Лебедева // Вестник Нижегородского университета им. Н.И. Лобачевского. - 2007. - № 4. - С. 21-25 |
4 | Дробышев, Е. Ю. Компоненты готовности учителя к организации учебно-исследовательской деятельности школьников.// Инновации в профессиональном и профессионально педагогическом образовании: Издательство: Российский государственный профессионально -педагогический университет (Екатеринбург). - 2018. |
5 | Лазарев В.С. Система подготовки будущих педагогов к исследовательской деятельности: монография / В. С. Лазарев,Н. Н. Ставринова. - Ханты-Мансийск, 2010. - 210 с. |
6 | Лебедева, О.В. Развитие методической компетентности учителя как средство повышения эффективности учебного процесса в общеобразовательной школе: дис-канд. пед. наук: 13.00.01 - Нижний Новгород, 2017. - 183 с. |