Soʻrovlarga masofadan xizmat koʻrsatishda server qurilmalari eng muhim vositalardan hisoblanadi. Shu sababli uning xizmat koʻrsatish samaradorligini aniqlash ish jarayonini toʻgʻri tashkil etishning asosiy omillaridan biridir. Ushbu tadqiqot ishida standart usul orqali soʻrovlarga xizmat koʻrsatishning server samaradorligiga ta’siri oʻrganilgan boʻlib, uning soʻrovlar tirbandligi vaqtidagi natijalari tahlil qilingan. Shuningdek, ushbu usulda xizmat koʻrsatishda server samaradorligini aniqlashning soʻrovlarga xizmat koʻrsatish modellari tahlil qilingan. Olingan natijalar esa soʻrovlarning tirbandligi vaqtlarida standart usulda xizmat koʻrsatish soʻrovlarning har qanday foydalanuvchi soʻrovlarining 40 % dan ortigʻi yoʻqotilishini koʻrsatdi.
Soʻrovlarga masofadan xizmat koʻrsatishda server qurilmalari eng muhim vositalardan hisoblanadi. Shu sababli uning xizmat koʻrsatish samaradorligini aniqlash ish jarayonini toʻgʻri tashkil etishning asosiy omillaridan biridir. Ushbu tadqiqot ishida standart usul orqali soʻrovlarga xizmat koʻrsatishning server samaradorligiga ta’siri oʻrganilgan boʻlib, uning soʻrovlar tirbandligi vaqtidagi natijalari tahlil qilingan. Shuningdek, ushbu usulda xizmat koʻrsatishda server samaradorligini aniqlashning soʻrovlarga xizmat koʻrsatish modellari tahlil qilingan. Olingan natijalar esa soʻrovlarning tirbandligi vaqtlarida standart usulda xizmat koʻrsatish soʻrovlarning har qanday foydalanuvchi soʻrovlarining 40 % dan ortigʻi yoʻqotilishini koʻrsatdi.
Server devices are one of the most significant instruments for handling remote service requests. As a result, measuring the efficacy of its service is one of the most important aspects of properly organizing the work process. This study article looks at the impact of the usual method of serving requests on server performance and examines the findings during request congestion. In addition, this technique examines request service models to determine server efficiency in service. The findings revealed that at peak hours, the traditional method of providing requests lost more than 40% of all user requests.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Abdullaev E.. | doktorant | Toshkent davlat transport universiteti |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | Abdullaev E., Zakirov V., Shukurov F. Assessment of the distance learning server's operation strategies and service capacity in advance //E3S Web of Conferences. – EDP Sciences, 2023. – Т. 420. – С. 06016. |
2 | Zakirov V., Abdullaev E. Enhancing the efficiency of the remote service process //E3S Web of Conferences. – EDP Sciences, 2024. – Т. 501. – С. 02006. |
3 | Valentin Bartenev. Thread Pools in NGINX Boost Performance 9x //2015 [Online]. In nginx.com, Available: https://www.nginx.com/blog/thread-pools-boostperformance-9x/ |
4 | Wang J., Kai Z. Performance analysis and optimization of nginx-based web server //Journal of Physics: Conference Series. – IOP Publishing, 2021. – Т. 1955. – №. 1. – С. 012033. |
5 | Abdullaev E. S., Zakirov V. M., Shukurov F. D. Technical methods of organizing a distance learning system //Scientific and Technical Journal of NamIET. – 2022. – Т. 7. – №. 1. – С. 241-246. |
6 | Корнышев Ю.Н. Фан Г.Л. Теория распределения информации. -M. Радио и связь, 1985г. - 250 с. |
7 | Лившиц Б.С., Пшеничников А.П., Харкевич А.Д. Теория телетрафика. М.: Связь, 1979. |
8 | Теория массового обслуживания в телекоммуникациях: учебник/ А.Г. Ложковский. – Одесса: ОНАС им А.С. Попова, 2012. – 112с.: ил. |
9 | Саакян, Г. Р. "Теория массового обслуживания." Шахты: ЮРГУЭС (2006). |
10 | Корнышев, А. П. Пшеничников, А. Д. Харкевич – ≪Теория телетрафика≫ – учебник для вузов. Москва, издательство ≪Радио и связь≫, 1996г, 272 с. |