3

Maqolada  talabalarning  axborot  tizimlari  yordamida  talabalar bilimini  pedagogik  diagnostika  qilishda  onlayn  platformalardan  samarali foydalanish masalalari yoritilgan.

  • Internet havola
  • DOI
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 02-07-2024
  • O'qishlar soni 3
  • Nashr sanasi 30-06-2024
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar32-42
Ўзбек

Maqolada  talabalarning  axborot  tizimlari  yordamida  talabalar bilimini  pedagogik  diagnostika  qilishda  onlayn  platformalardan  samarali foydalanish masalalari yoritilgan.

English

The  article  covers  the  issues  of  effective  use  of  online  platforms  in pedagogical diagnosis of students’  knowledge with the help of students’  information systems.

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Yuldoshev I.A. dotsent Qarshi davlat universiteti
Havola nomi
1 Абдуллаева Ш.А., Зайнитдинова М.А. Совершенствование качества образования в системе переподготовки и повышения квалификации педагогических кадров // Научный результат. Педагогика и психология образования. – 2018. – Т. 4. – № 3. – С. 3–11. – URL: http://rrpedagogy.ru/journal/annotation/1466/ (дата обращения: 06.09.2019)
2 Yuldoshev I., Ergasheva U. Diagnosis in determining the intellectual and creative abilities of students in the environment of digital technologies //Central asian journal of education and computer sciences (cajecs). – 2022. – Т. 1. – №. 2. – С. 66-72.
3 Суховиенко Е. А. Педагогическая диагностика успешности обучения учащихся в контексте информатизации образования: Автореф. дисс. ... док. пед. наук. – Екатеринбург – 2006. -46 с.
4 Andreas Rieu, Timo Leuders, Katharina Loibl, Teachers’ diagnostic judgments on tasks as information processing – The role of pedagogical content knowledge for task diagnosis, Teaching and Teacher Education, Volume 111, 2022, 103621, ISSN 0742-051X, https://doi.org/10.1016/j.tate.2021.103621. https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0742051X21003462)
5 Bilousova, L., Kolgatin, O., & Kolgatina, L.S. (2008). Pedagogical Diagnostics with Use of Computer Technologies. International Conference on Information and Communication Technologies in Education, Research, and Industrial Applications.
6 Джураева Р.Б. Талабаларни ўкитишда билим, малака ва кўникмаларини шакллантириш // O‘zbekistonda fanlararo innovatsiyalar va ilmiy tadqiqotlar jurnal -Ф.:, 2022. – №3. – Б. 106-112.
7 Сабирова У.Ф., Аликариева А.Н. Математик усуллар ва моделлар олий таълим сифатини мониторинг қилиш воситаси сифатида // Ижтимоий тадқиқотлар журнали - Т.:, 2021. – №SI-1. – Б. 181-192.
8 Денякина Л.И. Педагогическая диагностика - движущая сила педагогического коллектива. - М. “Университет”. 2000 г.
9 Ваграменко Е.А. Информационные технологии и модернизация образования // Педагогическая информатика. 2000. - №2. — С.3-10.
10 Ванькова B.C. Творческие задания в обучении информатике студентов педагогического вуза / B.C. Ванькова, Ю.М. Мартынюк // Педагогическая информатика. №1. - 2005. - С.40-46.
11 Секой Л. Продуктивные процессы в обучении и мышлении. Кн.: Психология мышления. М., 2003.
12 Трайнев В.А. Информационные коммуникационные педагогические технологии. М.: Дашков и К, 2005. - 280 с.
Kutilmoqda