74

Мақолада ўқувчиларнинг биологик таълимини ривожлантиришда ҳайвонот боғлари, табиат  музейларининг ўрни ҳамда уларнинг гигиеник тарбия, соғлом турмуш тарзи ва экологик саводхонлигини  шакллантириш ўрни кўрсатиб берилган. 

  • Internet havola
  • DOI
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 16-07-2024
  • O'qishlar soni 74
  • Nashr sanasi 14-07-2024
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar
Ўзбек

Мақолада ўқувчиларнинг биологик таълимини ривожлантиришда ҳайвонот боғлари, табиат  музейларининг ўрни ҳамда уларнинг гигиеник тарбия, соғлом турмуш тарзи ва экологик саводхонлигини  шакллантириш ўрни кўрсатиб берилган. 

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Reymbaeva R.. O'qituvchi O'zbekiston davlat jismoniy tarbiya va sport universiteti Nukus filiali
Havola nomi
1 Фойдаланган адабиётлар 1. Андреева Н.Д. Методика обучения биологии. История становления и развития. Учеб. пос. для академ. бакалавриата. Изд. 2. -М.: Издательство Юрайт, 2018. – 166 с. 2. Богдан И.Т. Инновационные процессы в современном образовании как результат развития новой образовательной парадигмы // Фундаментальные исследования. - 2007. - № 12,- С. 480-48. 3. Вазина К. Я. Управление инновационными процессами в системе образования. (Концепция, опыт) / К. Я. Вазина, Е. Ю. Копейкина. Н. Новгород, 1999. - С. 15. 4. Ибатуллина Е.Ю. Готовность педагога к инновационной деятельности как фактор коррекции профессионального консерватизма. Дисс….канд. пед. наук. Астрахань, 2013. – 183 с. 5. Иванова Е.В. Инновационные технологии обучения биологии в современной школе Электронный журнал “Экстернат РФ” 2013.
Kutilmoqda