Maqolada dunyo olimlarining ijtimoiy intellekt borasidagi talqini bayon qilingan, shuningdek, maktabgacha yoshdagi bolalarda shaxslararo munosabatlarning shakllanishida ijtimoiy intellektning roli yoritib berilgan.
Maqolada dunyo olimlarining ijtimoiy intellekt borasidagi talqini bayon qilingan, shuningdek, maktabgacha yoshdagi bolalarda shaxslararo munosabatlarning shakllanishida ijtimoiy intellektning roli yoritib berilgan.
В статье описаны интерпретации мировых ученых о социальном интеллекте, а также о роли социального интеллекта в формировании межличностных отношений у детей дошкольного возраста.
The article describes the interpretations of world scientists about social intelligence, as well as the role of social intelligence in the formation of interpersonal relationships in preschool children.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Roziyeva .. | Mutaxassis | Maktabgacha ta’lim tashkilotlari direktori va mutaxassislarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish instituti tayanch doktoranti |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Айзенк Г. IQ. Мегамозг. Раскрой возможности своего интеллекта. – М.: Эксмо, 2017. |
2 | 2. Бобнева М.И. Психологические проблемы социального развития личности. – М.,1979. |
3 | 3. Ganjiev F.F. Maktabgacha ta’lim tashkiloti tarbiyachilarida ijtimoiy-psixologik kompetentlik omillarining namoyon etilishi va rivojlanishi. // Psixol. f.n. … dis. avtoref. – Buxoro: BuxDU, 2022. 59 b. |
4 | 4. Емельянов Ю.Н. Активное социально-психологическое обучение. //Монография. – Ленинград : Издательcтво Ленинградского университета, 1985. 166 с. |
5 | 5. Sobirova D.A. O‘qituvchi ijtimoiy intellektining psixologik asoslarini takomillashtirish. // Psixol. f.n. … dis. avtoref. – Toshkent: O‘zMU, 2017. 43 s |
6 | 6. Торндайк Э. Принципы обучения, основанные на психологии. – М.: Юрайт, 2021. 270 с. |
7 | 7. Южанинова А.Л. Проблемы оценивания в психологии. – Саратов, 1984. С. 84-87. |