Ushbu maqolada turli darajadagi intellektual etishmovchiligi bo‘lgan bolalar uchun inklyuziv ta’lim strategiyalari va ularni amalga oshirish shart-sharoitlari yuzasidan tavsiyalar keltirilgan.
Ushbu maqolada turli darajadagi intellektual etishmovchiligi bo‘lgan bolalar uchun inklyuziv ta’lim strategiyalari va ularni amalga oshirish shart-sharoitlari yuzasidan tavsiyalar keltirilgan.
В данной статье представлены рекомендации по стратегиям инклюзивного образования и условиям их реализации для детей с разной степенью умственной отсталости.
This article presents recommendations on strategies for inclusive education and the conditions for their implementation for children with varying degrees of mental retardation.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Toxtiyarova S.. | Mutaxassis | Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universiteti Logopediya kafedrasi o‘qituvchisi, PhD |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Giangreco MF (2017). Expanding opportunities for students with intellectual sability. Educ. Leadersh. 74(7):52-57. |
2 | 2. Räty LO, Kontu EK, Pirttimaa RA (2016). Teaching children with intellectual disabilities: Analysis of research-based recommendations. J. Educ. Learn. 5(2):318-336. |
3 | Бабкина Н.В. Психологическое сопровождение младших школьников с задержкой психического развития. //Дис. … д-ра психол. н. – М., 2017. 263 с. |
4 | 4. Инденбаум, Е.Л. К чему приводит стихийная инклюзия. // Воспитание и обучение детей с нарушениями развития, 2013. № 4. С. 33-38. |