Maqolada koxlear implantli bolalar va o‘smirlarni umumta’lim jarayoniga tayyorlashda pedagog va ota-onalar hamkorligida olib boriluvchi ish tizimi yoritilgan.
Maqolada koxlear implantli bolalar va o‘smirlarni umumta’lim jarayoniga tayyorlashda pedagog va ota-onalar hamkorligida olib boriluvchi ish tizimi yoritilgan.
В статье описана система работы, проводимой совместно с педагогами и родителями при подготовке детей и подростков с кохлеарными имплантами к общеобразовательной системе.
The article describes the system of work carried out jointly with teachers and parents in the preparation of children and adolescents with cochlear implants for the general education system.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Nazarova D.. | Mutaxassis | Muqimiy nomidagi Qo‘qon davlat pedagogika instituti Maxsus pedagogika kafedrasi dotsenti, pedagogika fanlari nomzodi |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Nogironligi bo‘lgan shaxslarni davlat tomonidan qo‘llab-quvvatlash tizimini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi 5270-sonli Farmoni. –Toshkent, 2017 yil 1 dekabr. |
2 | O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining «O‘zbekiston Respublikasi xalq ta’limi tizimini 2030 yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida»gi 5712-sonli Farmoni. – Toshkent, 2019 yil 29 aprel. |
3 | Образование 2030. Инчхонская декларация и рамочная программа действий./ ООН. ЮНЕСКО. Инчхон. 2015 |
4 | Королева И.В. Учусь слушать и говорить. Методические рекомендации по развитию слухового восприятия и речи у детей с кохлеарными имплантами и слуховыми аппаратами на основе «слухового» метода. – СПб.: КАРО, 2018. 192 с. |
5 | . Корсунская Э.А. Не говори ребенку – ты плохой. – М.: Классикс Стиль. 2006. |