Mazkur maqolada o‘quvchilardagi axloqiy tasavvurlar bilan tabiatga bo‘lgan munosabat o‘rtasidagi o‘zaro aloqaning psixologik xususiyatlari yoritilgan. Shuningdek, tabiatga nisbatan kognitiv va pragmatik munosabat hamda axloqiy munosabatlar dinamikasi psixologik jihatdan batafsil yoritib berilgan.
Mazkur maqolada o‘quvchilardagi axloqiy tasavvurlar bilan tabiatga bo‘lgan munosabat o‘rtasidagi o‘zaro aloqaning psixologik xususiyatlari yoritilgan. Shuningdek, tabiatga nisbatan kognitiv va pragmatik munosabat hamda axloqiy munosabatlar dinamikasi psixologik jihatdan batafsil yoritib berilgan.
В данной статье описаны психологические особенности взаимодействия нравственных представлений учеников и отношения к природе. Также психологически подробно объяснено познавательно-прагматическое отношение к природе и динамика нравственных отношений
This article describes the psychological features of the interaction between students’ moral ideas and attitudes towards nature. The cognitive-pragmatic attitude towards nature and the dynamics of moral relations are also explained in psychological detail.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Akramov M.. | Mutaxassis | O‘zbekiston Xalqaro islom akademiyasi “Din psixologiyasi va pedagogikasi” kafedrasi dotsenti, psixologiya fanlari doktori (DSc) |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Akramov M.R. Shaxsda ekologik ong shakllanishining psixologik mexanizmlari. // Psixologiya fanlari bo‘yicha doktorlik dissertatsiyasi (DSc). – Toshkent, 2022. B. 248. |
2 | 2. Бганба-Церера В.Р. Экология души: ненасилие путь в грядущее. – СПб., 1994. |
3 | 3. Гирусов Э.В., Широкова И.Ю. Экология и культура. – М., 1989. |
4 | 4. Гришин А.Б., Рыжов В.В. Экологическое сознание и развитие нравственно-психологических свойств личности. // Вестник университета (Государственный университет управления), 2009. № 16. С. 28-31. |
5 | 5. Karimova V.M. YOshlarda o‘zbek oilasi to‘g‘risidagi ijtimoiy tasavvurlar. // Psixologiya fanlari bo‘yicha doktorlik dissertatsiyasi. – Farg‘ona, 1994. |
6 | 6. Кряж И.В. Психосемантическое исследование обыденных экологических представлений. // Ж.: Вопросы психологии, 1998. №1. С. 65-75. |
7 | 7. Левин К. Теория поля в социальных науках. – СПб., 2000 |
8 | 8. Цветкова И.В. Личный опыт по взаимодействию с окружающей сре¬дой в процессе формирования экологической культуры младшего школьни¬ка. // Учителю об экологии детства. / Под ред. В.И.Панова, В.П.Лебедевой. – М., 1995. С. 47-56. |