28

Maqolada 5-6 yoshli bolalarga ingliz tilini integrativ yondashuv asosida o‘rgatishda mulmedia texnologiyalaridan foydalanishning mazmuni va mohiyati yoritib berilgan, bu  yoshdagi bolalarning ingliz tiliga qiziqishini shakllantirishning yosh va pedagogik-psixologik o‘ziga xosliklari aniqlashtirilgan.  Muallif mavzu yuzasidan o‘z xulosalarini bergan.

  • Internet havola
  • DOI
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 18-09-2024
  • O'qishlar soni 28
  • Nashr sanasi 28-03-2024
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar42-43
Ўзбек

Maqolada 5-6 yoshli bolalarga ingliz tilini integrativ yondashuv asosida o‘rgatishda mulmedia texnologiyalaridan foydalanishning mazmuni va mohiyati yoritib berilgan, bu  yoshdagi bolalarning ingliz tiliga qiziqishini shakllantirishning yosh va pedagogik-psixologik o‘ziga xosliklari aniqlashtirilgan.  Muallif mavzu yuzasidan o‘z xulosalarini bergan.

Русский

В данной статье раскрываются содержание и сущность использования мультимедийных технологий при обучении английскому языку детей 5-6 лет на основе интегративного подхода, определены возрастные и психолого-педагогические особенности формирования интереса детей этого возраста к английскому языку. Автор делится своими выводами на эту тему.

English

This article reveals the content and essence of the use of multimedia technologies in teaching English to children aged 5-6 years old on the basis of an integrative approach, and identifies the age-related and psychological-pedagogical features of the formation of interest in the English language in children of this age. The author shares his conclusions on this topic.

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Marasulova D.. Mutaxassis Toshkent davlat pedagogika universiteti, p.f.f.d. (PhD), dotsent v.b.
Havola nomi
1 1. Marasulova D. Interactive and Problem-Situational Methods of Teaching English to Children of Senior Preschool Age. Spanish Journal of Society and Sustainability. – Published February, 2022. № 8, 12-15.
2 Козырчикова Н. Развитие познавателных способностей детей дошколного возраста в процессе интеграции образователных областей. –Екатеринбург, 2019.
3 Муминова Д. Развитие ранней грамотности у детей через систему оценки убеждений и практики педагогов в дошколном образовании. // Автореферат диссертации на соискание научной степени доктора философии по педагогическим наукам. – Ташкент, 2022.
4 Nazirova G. Maktabgacha ta’lim muassasalarida pedagogik jarayonlarni takomillashtirish. // Pedagogika yo‘nalishi bo‘yicha falsafa doktori ilmiy darajasi uchun dissertatsiya avtoreferati. – Toshkent, 2019.
5 O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Oliy attestatsiya komissiyasi Byulleteni. – Toshkent, 2018. 3-son.
6 Туйчиева И. Развитие мыслителной активности детей подготовителной группы в дошколных организациях. // Автореферат дис. канд.пед.наук. – Тошкент, 2018.
Kutilmoqda