Мақолада ўқув амалиётининг долзарб муаммоси - мураккаб физика курсига қизиқишни ривожлантириш ва уни муваффақиятли ўрганиш масаласи кўрилган. Таълимни ривожлантириш, фаолиятли ёндашиш, муаммоли ўқитиш, юқори мотивация, мажбурий муваффақият тамойиллари кўриб чиқилган.
Мақолада ўқув амалиётининг долзарб муаммоси - мураккаб физика курсига қизиқишни ривожлантириш ва уни муваффақиятли ўрганиш масаласи кўрилган. Таълимни ривожлантириш, фаолиятли ёндашиш, муаммоли ўқитиш, юқори мотивация, мажбурий муваффақият тамойиллари кўриб чиқилган.
В статье рассматривается актуальная проблема образовательной практики–развитие интереса к сложному курсу физики и успешность его изучения. Рассмотрены принципы развивающего обучения, деятельностного подхода, проблемного обучения, высокой мотивации, обязательной успешности.
The paper presents a very relevant problem in educational practice–how to develop interest in a difficult physics course and its successful understanding. The principles of developmental education, the activity approach, problem solving–based education, high motivation, compulsory success.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Mirzayev M.S. | katta o'qituvchi | QarMII |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Ўзбекистон Республикасининг “Таълим тўғрисида”ги Қонуни. //Баркамол авлод.–Ўзбекистон тараққиётининг пойдевори. 20–29 бетлар. – Т.: Шарқ, 1997. |
2 | 2. Ўзбекистон Республикасининг “Кадрлар тайёрлаш Миллий дастури тўғрисида”ги Қонуни. //Баркамол авлод.–Ўзбекистон тараққиётининг пойдевори. 31–61 бетлар. – Т.: Шарқ, 1997. |
3 | 3. Божович Е.Д. Психодидактические вопросы развития школьника как субъекта учения //Психолого–педагогические проблемы развития школьника как субъекта учения.–М.: Изд–во МПСИ, Воронеж: Изд–во, «МОДЭК», 2000. |