291

Мақолада ўқув амалиётининг долзарб муаммоси - мураккаб физика курсига қизиқишни ривожлантириш ва уни муваффақиятли ўрганиш масаласи кўрилган. Таълимни ривожлантириш, фаолиятли ёндашиш, муаммоли ўқитиш, юқори мотивация, мажбурий муваффақият тамойиллари кўриб чиқилган.

  • Internet havola
  • DOI
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 26-11-2019
  • O'qishlar soni 277
  • Nashr sanasi 27-09-2017
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar65-69
Ўзбек

Мақолада ўқув амалиётининг долзарб муаммоси - мураккаб физика курсига қизиқишни ривожлантириш ва уни муваффақиятли ўрганиш масаласи кўрилган. Таълимни ривожлантириш, фаолиятли ёндашиш, муаммоли ўқитиш, юқори мотивация, мажбурий муваффақият тамойиллари кўриб чиқилган.

Русский

В статье рассматривается актуальная проблема образовательной практики–развитие интереса к сложному курсу физики и успешность его изучения. Рассмотрены принципы развивающего обучения, деятельностного подхода, проблемного обучения, высокой мотивации, обязательной успешности.

English

The paper presents a very relevant problem in educational practice–how to develop interest in a difficult physics course and its successful understanding. The principles of developmental education, the activity approach, problem solving–based education, high motivation, compulsory success.

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Mirzayev M.S. katta o'qituvchi QarMII
Havola nomi
1 1. Ўзбекистон Республикасининг “Таълим тўғрисида”ги Қонуни. //Баркамол авлод.–Ўзбекистон тараққиётининг пойдевори. 20–29 бетлар. – Т.: Шарқ, 1997.
2 2. Ўзбекистон Республикасининг “Кадрлар тайёрлаш Миллий дастури тўғрисида”ги Қонуни. //Баркамол авлод.–Ўзбекистон тараққиётининг пойдевори. 31–61 бетлар. – Т.: Шарқ, 1997.
3 3. Божович Е.Д. Психодидактические вопросы развития школьника как субъекта учения //Психолого–педагогические проблемы развития школьника как субъекта учения.–М.: Изд–во МПСИ, Воронеж: Изд–во, «МОДЭК», 2000.
Kutilmoqda