Ushbu maqolada oliy ta’lim muassasalarida ijtimoiy rivojlanishni takomillashtirish va ta’lim sohasidagi munosabatlar va ishtirokchilar o‘rtasidagi kollobratsiya (hamkorlik) amaliyotning ilmiy va amaliy tadqiqotlariga bag‘ishlangan. Shuningdek, talabalarda jamoaviy rivojlanishda kollobratsion yondashuvning o‘rni va ahamiyati hamda hamkorlik asosida faoliyat olib borishidagi pedagogik- psixologik xususiyatlar haqida so‘z yuritiladi. Shu bilan bir qattorda talabalarida hamkorlik yondashuv vositasida pedagogik ijtimoiylashuvini rivojlantirish usullari haqida ma’lumotlar berilgan.
Ushbu maqolada oliy ta’lim muassasalarida ijtimoiy rivojlanishni takomillashtirish va ta’lim sohasidagi munosabatlar va ishtirokchilar o‘rtasidagi kollobratsiya (hamkorlik) amaliyotning ilmiy va amaliy tadqiqotlariga bag‘ishlangan. Shuningdek, talabalarda jamoaviy rivojlanishda kollobratsion yondashuvning o‘rni va ahamiyati hamda hamkorlik asosida faoliyat olib borishidagi pedagogik- psixologik xususiyatlar haqida so‘z yuritiladi. Shu bilan bir qattorda talabalarida hamkorlik yondashuv vositasida pedagogik ijtimoiylashuvini rivojlantirish usullari haqida ma’lumotlar berilgan.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Qurbonova F.M. | o'qituvchi | Andijon davlat pedagogika instituti |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Marinez-Moyano, I.J. Exploring the Dynamics of Collaboration in Interorganizational Settings, Ch. 4, p. 83, in Schuman (Editor). Jossey-bass, 2006. ISBN 0-7879-8116-8 |
2 | 2. Rustamova B. Talabalar jamoasida shaxslararo munosabatlarning ijtimoiy-psixologik xususiyatlari. T.: 2007. 76-b |
3 | 3. Hamroeva M. Yangi pedagogik texnologiyalarva pedagogik mahorat. – T.: 2005. 53-b |
4 | 4. G‘oziyev E.G‘. Oliy maktab psixosi. -T.: O‘qituvchi, 1997. – 197 b. |
5 | 5. Qodirov K.B. Kasb tanlashga tayyorlashning psixologik jihatlari va professional loyihalar. Toshkent, 2001. – 36 b. |