172

Мақолада ўзбек халқининг бой миллий-маданий мероси, асрлар мобайнида авлоддан-авлодга оғзаки ўтиб келаётган маросим қўшиқлари, достонлар, лапарлар, ўланлар ва улар халқнинг этник хусусиятларига, жойлашувига қараб ўзига хос ўзгаришларга эга бўлганлиги, жумладан, Бойсун халқининг бой миллий-маданий мероси - халқ оғзаки ижодиёти намуналари, маданияти, анъаналарининг ёш авлодни тарбиялашдаги аҳамияти муаммолари ўрганилган.

  • Internet havola
  • DOI
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 29-11-2019
  • O'qishlar soni 152
  • Nashr sanasi 10-09-2019
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar43-47
Русский

В статье рассматриваются вопросы произведения узбекской классической литературы доходили до народа лишь в устной передаче и поэтому в зависимости от этнической
и культурной специфики отдельных районов подвергались изменениям. С ростом самосознания народа, интереса к ее истории и культуре особое значение приобретает возрождение
культурно-исторического наследия народа Байсуна, одним из компонентов которого являются народные традиции, содержащие многовековую мудрость и опыт воспитания подрастающего
поколения.

Ўзбек

Мақолада ўзбек халқининг бой миллий-маданий мероси, асрлар мобайнида авлоддан-авлодга оғзаки ўтиб келаётган маросим қўшиқлари, достонлар, лапарлар, ўланлар ва улар халқнинг этник хусусиятларига, жойлашувига қараб ўзига хос ўзгаришларга эга бўлганлиги, жумладан, Бойсун халқининг бой миллий-маданий мероси - халқ оғзаки ижодиёти намуналари, маданияти, анъаналарининг ёш авлодни тарбиялашдаги аҳамияти муаммолари ўрганилган.

English

The article deals with issues of the Uzbek classical literature reached the people only in the oral transmission, and therefore, depending on the ethnic and cultural specifi cs of individual areas, were
subject to change. With the growth of people’s self-awareness, interest in its history and culture, the revival of the cultural and historical heritage of the Baysun people, of which folk traditions containing centuries-old wisdom and upbringing experience of the younger generation are one of the components, is of particular importance.

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Mustafoqulov R..
Havola nomi
1 1. Булашевич Т. С. Через дремучий лес к душевной гармонии и к гармонии с внешними миром //Журнал практического психолога. - 1997.
2 2. Граник Г. Г., Концевая Л. А. Восприятие школьниками художественного текста //Вопросы психологии. - 1996. - №3.
3 3. Мустафакулов Р.Б. Рукопись труда «Фольклор Байсуна - неисчерпаемая духовная сокровищница».
Kutilmoqda