54

Zamonaviy logopediyaning dolzarb muammolari bolalar nutqidagi buzilishni o‘z vaqti da aniqlash, tashhis qilish, korreksiyalash hisoblanadi. Sifat jihatidan yangi darajaga ko‘tarilayotgan logoped-o‘qituvchining amaliyotdagi ishini samaradorligini, shuningdek, bolalar nutqini korreksiya qilish sifatini kuzatib borish uchun bugungi kunda monito- ring tizimini talab etmoqda. Maqolada aynan shu masalalar Respublika bolalar ijtimoiy moslashuvi markazi Axborot-konsalting xizmati faoliyati doirasida taqdim etilgan.

  • Internet havola
  • DOI
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 09-09-2025
  • O'qishlar soni 54
  • Nashr sanasi 08-07-2025
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar55-57
Ўзбек

Zamonaviy logopediyaning dolzarb muammolari bolalar nutqidagi buzilishni o‘z vaqti da aniqlash, tashhis qilish, korreksiyalash hisoblanadi. Sifat jihatidan yangi darajaga ko‘tarilayotgan logoped-o‘qituvchining amaliyotdagi ishini samaradorligini, shuningdek, bolalar nutqini korreksiya qilish sifatini kuzatib borish uchun bugungi kunda monito- ring tizimini talab etmoqda. Maqolada aynan shu masalalar Respublika bolalar ijtimoiy moslashuvi markazi Axborot-konsalting xizmati faoliyati doirasida taqdim etilgan.

Русский

Aктуальными задачами современной логопедии являются своевременное выявле ние, диагностика и коррекция речевых нарушений у детей. В условиях повышения качества работы учителя-логопеда возникает необходимость внедрения системы мониторинга для оценки эффективности практической деятельности специалиста и качества коррекции детской речи. В статье рассматриваются именно эти вопросы в контексте деятельности информационно-консалтинговой службы республикан ского центра социальной адаптации детей.

Ўзбек

The urgent problems of modern speech therapy are the timely detection, diagnosis, and correction of a particular disorder in children’s speech. Today, a monitoring system is needed to monitor the effectiveness of a speech therapist teacher in practice, as well as the quality of children’s speech correction, which is rising to a qualitatively new level. These issues are presented in the article within the framework of the information and consulting service of the Republican Center for Social Adaptation of Children.

Havola nomi
1 Волкова Г.а. Методика пси холого-логопедического обсле дования детей с нарушениями речи. Вопросы дифференциаль ной диагностики. // Учебно-мето дическое пособие. – СПб.: «дет ство-ПреСС», 2008.
2 жукова н.С., Мастюкова е.М., Филичева Т.Б. Преодоление об щего недоразвития речи у до школьников. – М., 1990.
3 Лебединская К.С. актуальные проблемы диагностики психиче ского развития детей. – М., 1982.
4 Логопедия. // Учебное по собие. / Под ред. профессора Л.С.Волковой. – М., 1989.
5 Муминова Л.р. Система кор рекционно-педагогической ра- боты по преодолеванию рече вого недоразвития у детей до школьного возраста. – Т.: Фан, 1991.
6 Muminova l.r. logopediya. – T., 2006.
7 Muminova L.R., Saydazizova S.S. logopedik albom. – T., 2007.
8 Проект положения о медико психолого-педагогической ко миссии республиканского цент ра социальной адаптации детей. – Т., 2013.
Kutilmoqda