53

Ushbu maqolada 3-4 yoshli bolalarda miqdoriy kompetensiyalarni rivojlantirishda didaktik o‘yinlarning samaradorligi tahlil qilinadi. O‘yinlar orqali bolalarda sanash, taqqoslash, guruhlash kabi ko‘nikmalar bilan birga, fikrlash, diqqat-e’tibor kabi xususi yatlarning ham rivojlanishi tadqiqot natijalari asosida ko‘rsatib berildi.

  • Internet havola
  • DOI
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 09-09-2025
  • O'qishlar soni 53
  • Nashr sanasi 08-07-2025
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar30-31
Ўзбек

Ushbu maqolada 3-4 yoshli bolalarda miqdoriy kompetensiyalarni rivojlantirishda didaktik o‘yinlarning samaradorligi tahlil qilinadi. O‘yinlar orqali bolalarda sanash, taqqoslash, guruhlash kabi ko‘nikmalar bilan birga, fikrlash, diqqat-e’tibor kabi xususi yatlarning ham rivojlanishi tadqiqot natijalari asosida ko‘rsatib berildi.

Русский

В данной статье анализируется эффективность дидактических игр в развитии ко личественных компетенций у детей 3–4 лет. на основе результатов исследования показано, что с помощью игр у детей формируются такие навыки, как счет, сравне ние, группировка, а также развиваются такие качества, как мышление и внимание.

English

This article analyzes the effectiveness of didactic games in developing quantitative competencies in 3-4-year-old children. Based on research findings, it is shown that through games, children not only acquire skills such as counting, comparing, and grouping, but also develop cognitive abilities like thinking and attention.

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Madaminova S.. O`qituvchi Qo‘qon universiteti “Ta’lim” kafedrasi o‘qituvchisi
Havola nomi
1 Asqarova A.Q. Matematik tasav vurlarni shakllantirish nazariyasi va metodikasi. – namangan, 2020.
2 Djanpeisova G.E., Madaminova Sh.O. On the problem of developing mathematical competencies in the context of forming child- ren’s cognitive abilities. // Scien- ce and innovation international scientific journal volume 3 issue, 6 june 2024.
3 Казол С.С. Взгляды педагогов на проблему математического развития детей дошкольного возраста. // ж.: Теория и практи ка современной науки, 2020. №1 (67). С. 166-171.
4 Rahmonova S.S. Maktabga cha ta’lim tashkilotlari pedagog xodimlarining oshirish mazmunini takomillashtirish. – Toshkent, 2020.
5 Шаталова е.В. Формирования количественных представлений у детей младшего дошкольного возраста. – Белгород, 2017.
Kutilmoqda