Мақолада Амир Темурнинг ислом дини ва тасаввуфга муносабати ёритилган. Амир Темур давлат бошқарувида тасаввуф қоидаларини назарий манба деб билган. Давлат ишларини мувафақиятли бошқаришда маънавий пирларининг ўрни катта бўлган.
Мақолада Амир Темурнинг ислом дини ва тасаввуфга муносабати ёритилган. Амир Темур давлат бошқарувида тасаввуф қоидаларини назарий манба деб билган. Давлат ишларини мувафақиятли бошқаришда маънавий пирларининг ўрни катта бўлган.
В статье отражено отношение Амира Темура к суфизму и исламской религии в целом. Амир Темур считал правила суфизма как теоретический источник правления. В деле успешного управления государством для Амира Темура была велика роль его духовных наставников.
The attitude of Amir Temur to Sufism and Islamic religion is reflected in the article. Amir Temur considered therules of Sufism as a theoretical source of governing. The role of Amir Temur’s spiritual mentors was great i.n the successful management of the state.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Rahmonov S.M. | Samarqand davlat chet tillari instituti |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Карен Л., Саидов А. Амир Темур ва Франция.- Т.: Адолат, 1996 . 2. Roux I.P. Tamerlane. 1994 p 344 3. Темур тузуклари.- Т.: Фан ва технология, 2014 4. Шарафиддин Али Яздий. Зафарнома.- Т.: 1996 5. Вамбери Ҳ. Бухоро ёхуд Мовароуннаҳр тарихи.- Т.: Адабиёт ва санъат, 1990 6. Руи Гонсалес де Клавихо. Самарқанддаги Амир Темур саройига саёҳат кундалиги (1403-1406 йиллар). Русчадан О.Тоғаев таржимаси.- Т., 1990. 7. Ибн Арабшоҳ. Амир Темур тарихи.- Т.: Меҳнат, 1992 8. Алишер Навоий. Ҳайрат ул-аброр // Мукаммал асарлар тўплами. 5-ж.- Т., 2006 9. Алишер Навоий. Мажолис ун-нафоис.// Мукаммал асарлар тўплами. 12-ж.- Т., 2006 |