369

Мақолада мактабгача таълим йўналиши талабаларида муайян маънавий-ахлоқий муносабатларни шакллантиришда кафолатланган натижага эришишнинг интеграл педагогик жараёни, талабалар орасида маънавий бегоналашувни олдини олишнинг самарадорлиги ва бу жараёнда идентив тарбия мақсадларининг асосий йўналишлари борасида сўз боради.
 

  • Internet havola
  • DOI
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 16-12-2019
  • O'qishlar soni 360
  • Nashr sanasi 15-11-2018
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar99-102
Ўзбек

Мақолада мактабгача таълим йўналиши талабаларида муайян маънавий-ахлоқий муносабатларни шакллантиришда кафолатланган натижага эришишнинг интеграл педагогик жараёни, талабалар орасида маънавий бегоналашувни олдини олишнинг самарадорлиги ва бу жараёнда идентив тарбия мақсадларининг асосий йўналишлари борасида сўз боради.
 

Русский

В статье освещен интегральный педагогический процесс гарантированного достижения результата в формировании определенных духовно-нравственных отношений у студентов направления «Дошкольное образование», рассматривается эффективность профилактики нравственного отчуждения среди студентов и основные направления идентивных установок в данном процессе.
 

English

The article deals with issues of forming spiritual and moral relations and guaranteed results on the students of the direction preschool education and the integral pedagogic pracess, profilactics and efficiency of spiritual alienation among students and the mean directions of identive education in this process.
 

Havola nomi
1 1. Каримов И.А. Ватанимизнинг тинчлиги ва хавфсизлиги ўз куч-қудратимизга, халқимизнинг ҳамжиҳат- лиги ва букилмас иродасига боғлиқ. –Т.: Ўзбекистон, 2010. – 227 б. 2. Кудрявцев Ю.М. и др. Основные принципы и закономерности функционирования и развития воспита- тельной системы высшего учебногозаведения // Вестник КНИТУ. – 2012. - № 8. - С. 451–458. 3. Караковский В.А. и др. Воспитание? Воспитание… Воспитание! Теория и практика школьного воспита- ния. – М.: Новая школа, 1996. – 155 с.
Kutilmoqda