Мазкур мақолада СEFRнинг қабул қилиниши билан чет тили таъли-мида бўлаётган ўзгаришлар, хусусан, фаолиятга йўналтирилган ёндашув, унинг чет тили-ни ўрганишдаги роли, олдинги методлардан фарқлари каби масалалар ўрганилган. Унда мазкур янги ёндашувни коммуникатив метод билан қиёслаш масаласига алоҳида эътибор қаратилади.
Мазкур мақолада СEFRнинг қабул қилиниши билан чет тили таъли-мида бўлаётган ўзгаришлар, хусусан, фаолиятга йўналтирилган ёндашув, унинг чет тили-ни ўрганишдаги роли, олдинги методлардан фарқлари каби масалалар ўрганилган. Унда мазкур янги ёндашувни коммуникатив метод билан қиёслаш масаласига алоҳида эътибор қаратилади.
Статья посвящена вопросам изменения в методике обучения иност-ранным языкам после принятия Европейских компетенций владения иностранным язы-ком. В частности, рассматривается деятельностный подход, его роль в обучении инос-транным языкам, различия между этим подходом и предыдушими методиками. Особое внимание уделяется сравнительному анализу деятельностного и коммуникативного под-хода.
This article is devoted to changes in teaching foreign languages after adop-ting CEFR, particularly, an action-oriented approach, its role in learning foreign languages and differences from old methods. In this article, this approach is compared with communicative me-thod.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Nishonov P.. | Dotsent | UrDU |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | De l’approche communicative à la perspective actionnelle. Le Français dans le monde n° 347, septembre, 2006, p. 38. |