194

Мазкур мақола таълим натижаларини баҳолашни “саводхонлик”, “таълим”,“тайёргарлик”,“умумий маданият”,“яхши тарбия” тушунчаси асосида “та-лабалар компетентлиги” тушунчасини қўллаган ҳолда, қайта йўналтириш жараёнини  таҳлилий кўриб чиқишга бағишланган

  • Internet havola
  • DOI
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 24-12-2019
  • O'qishlar soni 183
  • Nashr sanasi 31-05-2018
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar58-61
Ўзбек

Мазкур мақола таълим натижаларини баҳолашни “саводхонлик”, “таълим”,“тайёргарлик”,“умумий маданият”,“яхши тарбия” тушунчаси асосида “та-лабалар компетентлиги” тушунчасини қўллаган ҳолда, қайта йўналтириш жараёнини  таҳлилий кўриб чиқишга бағишланган

Русский

Статья посвящена анализу содержания понятия орфографическая компетенцияв свете общей переориентации оценки результатов образования с поня-тий грамотность, образованность, подготовленность, об­щая культура, вос-питанность и др. на понятие компетенция обучающихся.

English

The article is devoted to an analytical review of the process of reorientation of the evaluation of the results of education by the example of the concept “the competence of learners”.

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Abdullayeva S.. Dotsent UrDU
Havola nomi
1 Проект федерального компонента государственного образовательного стандарта общего образования. “Стандарты и мониторинг в образовании”, 2002, №2, c. 17.
Kutilmoqda