Ушбу мақолада умумтаълим мактабларининг адабиёт дарсларида эр-такларни таҳлил қилиш жараёнида ўқувчиларни образли фикрлашга ўргатиш ҳақида сўз юритилади. 5-синф ўқув дастурида берилган “Уч оға-ини ботирлар” эртагидаги образ-лар, матндаги образли ифодалар билан алоқадор масалалар ёритилади.
Ушбу мақолада умумтаълим мактабларининг адабиёт дарсларида эр-такларни таҳлил қилиш жараёнида ўқувчиларни образли фикрлашга ўргатиш ҳақида сўз юритилади. 5-синф ўқув дастурида берилган “Уч оға-ини ботирлар” эртагидаги образ-лар, матндаги образли ифодалар билан алоқадор масалалар ёритилади.
В статье речь идёт о способах обучения образному мышлению учени-ков в процессе анализа сказок на уроках литературы в общеобразовательных школах. Освещаются задачи, связанные с образами в сказке “Уч ога-ини ботирлар”, образными выражениями текста, данные в учебных планах для учеников 5-го класса
The main issue of this article is to teach school children how to think figu-rative thinking while reading literary works. Furthermore, there is discussed the main heroes of fairy tale “Уч оға-ини ботирлар (Three brave brothers)” which is printed in the literature book of grade “5”.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Pirnazarova M.. | Dotsent | UrDU |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | Аҳмедов С., Қосимов Б., Қўчқоров Р., Ризаев Ш. Адабиёт. Умумтаълим мактабларининг 5-синфи учун дарслик, 45-бет. |