454

Мақолада бозор иқтисодиёти шароитида умумтаълим мактаби ўқувчиларида тадбиркорлик кўникмаларини ривожлантиришнинг зарурияти, унинг долзарблигини белгиловчи ижтимоий омиллар, ўқувчиларда тадбиркорлик кўникмаларини ривожлантириш компонентлари, мезонлари ва кўрсаткичлари хусусида фикр юритилган.

 

  • Internet havola
  • DOI
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana27-12-2019
  • O'qishlar soni444
  • Nashr sanasi04-05-2019
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar100-103
Ўзбек

Мақолада бозор иқтисодиёти шароитида умумтаълим мактаби ўқувчиларида тадбиркорлик кўникмаларини ривожлантиришнинг зарурияти, унинг долзарблигини белгиловчи ижтимоий омиллар, ўқувчиларда тадбиркорлик кўникмаларини ривожлантириш компонентлари, мезонлари ва кўрсаткичлари хусусида фикр юритилган.

 

Русский

В статье речь идёт о необходимости развития предпринимательских умений учащихся общеобразовательных школ в условиях рыночной экономики, о социальных факторах, определяющих её актуальность, о показателях, критериях, компонентах развития предпринимательских умений учащихся.

 

English

The article is about the necessity of developing entrepreneurship skills, the social factors that determine the relevance of pupils, and the components, criteria and indicators for the development of  ntrepreneurial skills in pupils in a market economy.

 

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Artikova M.. dotsent Andijon davlat universiteti
Havola nomi
1 1. Ўзбек тилининг изоҳли луғати. – Тошкент: Ўзбекистон Миллий энциклопедияси, 2005. – 424 б. 2. Омаров А. М. Управление: искусство общения. – Москва: Советская Россия, 1993. – 240 с. 3. Хизрич Р., Питерс М. ‘Предпринимательство или как завести собтвенное дело и добиться успеха – Москва: Прогресс-Уневерс, 1991. – 160 с. 4. Мурадова Н.С. Предпринимателями не рождаются // Образование и общество. – 2003. – №4. – С. 56 – 58. 5. Хайек Ф.А. фон. Конкуренция как процедура открытия // Мировая экономика и международные отношения. – 1989. – № 12. – С. 6 – 14.
Kutilmoqda