Мақолада олий таълим  сифати иқтисодий диагностикасини олиб 
боришда  тизимли  жндашувнинг  илмий  ацамияти  ошиб  берилган.  Олий  таълим 
муассасасининг  мониторинг  тизими  тацлил  қилинган.  Олий  таълим  сифатини 
бацолашда диагностик моделлар зарурияти илмий асосланган. 
Мақолада олий таълим  сифати иқтисодий диагностикасини олиб 
боришда  тизимли  жндашувнинг  илмий  ацамияти  ошиб  берилган.  Олий  таълим 
муассасасининг  мониторинг  тизими  тацлил  қилинган.  Олий  таълим  сифатини 
бацолашда диагностик моделлар зарурияти илмий асосланган. 
В  статье  объясняется наушная  знашимость  системного  подхода к 
экономишеской  диагностике  кашества  высшего  образования. Проанализирована  система 
мониторинга  высшего  ушебного  заведения.  Наушно  обоснована  необходимость 
диагностишеских моделей в оченке кашества высшего образования. 
The article  explains  the  scientific  importance of a  systematic approach  to  the 
economic diagnosis of the quality of higher education. Analyzed the monitoring system of higher НамДУ илмий ахборотномаси - Научный вестник НамГУ 2019 йил 2-сон 
 
378 
 
education. The need  for diagnostic models  in assessing the quality of higher education has been 
scientifically substantiated. 
| № | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi | 
|---|---|---|---|
| 1 | Sotvoldiyev N. . | Namdu | |
| 2 | Sirojiddinov .K. | Namdu | 
| № | Havola nomi | 
|---|---|
| 1 | Drogobqtskiy I.N. Sistemnqy analiz v ekonomike: matematicheskie metodq v ekonomike, prikladnaya informatika.-M.: 2011. | 
| 2 | Levshina V.V. Razvitie metodologii sozdaniya sistemq menedjmenta kachestva vuza// J. Universitetskoe upravlenie. – 2003, № 2. - S. 1. | 
| 3 | Karimov A.A., Peregudov L.V. Osnovq sistemq monitoringa i upravleniya kachestvom vqsshego obrazovaniya. – T.: 2003. - S. 46. |